پرش به محتوا

آموزش زبان انگلیسی در تلگرام

  • از
آموزش زبان انگلیسی در تلگرام

شما جزو کدام گروه هستید؟ افرادی که آموزش زبان انگلیسی در تلگرام را دنبال می کنند به دو دسته تقسیم می شوند. یک گروه که فقط کنجکاو هستند. یعنی می گویند حالا که ما داریم در تلگرام می چرخیم بزار یکم زبان یاد بگیریم. درباره آموختن انگلیسی بی هدف هستند. و گروه دیگری که یادگیری زبان انگلیسی آینده آن ها را تغییر می دهد.

این مطلب برای افرادی است که یادگیری زبان انگلیسی شرایط زندگی و شغلی آن ها را  به سمت مثبت تغییر می دهد.

مشاوره آموزش مکالمه انگلیسی

برای مشاوره رایگان آموزش زبان انگلیسی با موسسه زبان در تماس باشید:

02122460487

09214837929

(پیام یا زنگ در شبکه های اجتماعی واتساپ، تلگرام، ایتا و … .)

 

آموزش زبان انگلیسی در تلگرام

چند سال دارید؟ چند سال هست که زبان می خوانید؟

یادگیری زبان قرار نیست چندین و چند سال طول بکشد.

در عین حال که زبان انگیسی ساه است اما به دلیل انتخاب کلاس های غیر مفید و غیر معتبر افراد پس از سال ها کلاس زفتن نمی تونند مکالمه داشته باشند. با روش های سطحی مثل تلگرام یا آموزش زبان صوتی نصرت که دیگر هیچ.

شاید به شما بگویند مثلا آموزش زبان انگلیسی در تلگرام به همراه مکالمه و لیسنینگ و کانوریسشن و مطالب خواندنی و آموزش گرامر از ابتدا و صفر و پایه همراه با تلفظ. یا حتی آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام را تبلیغ کنند. اما واقعا یادگیری سطحی زبان نتیجه ای ندارد.

با شبکه های اجتماعی مثل تلگرام نمی شود آموزش زبان جدی را پیگیری کرد مگر در زمینه ای بخصوص.

یادگیری زبان انگلیسی در تلگرام

آموزش عمیق زبان انگلیسی

چرا آموزش با شبکه اجتماعی تلگرام عمیق نیست؟

چون در یک زمان کوتاه و با فقط ویدئو نمی شود یک زبان را بصورت کاربردی آموزش داد. تلگرام حتی نظم و روشی برای جستجو ندارد. طبقه بندی ندار. برای ارائه یک دوره 6000 جمله متداول زبان انگلیسی مثلا 460 درس لازم است و نمی توانید حتی به راحتی به درس مورد نظر بروید. تازه این فقط یک مطلب از صدها مطلب آموزشی اپلیکیشن سلام زبان است.

 

زبان انگلیسی مثل آشپزی نیست که بشود روی تلگرام آن را یاد گرفت. بله برای گروهی که تفریحی می خواهند آن را پیگیری نمایند عالی است. اما اگر عمر شما برایتان مفید است همچین روشی را نروید.

یادگیری انگلیسی در تلگرام

جایگزین آموزش زبان در تلگرام

به جای خواندن و دیدن و شنیدن مطالب کوتاه، سطحی و نامربوط و غیر منسجم آموزش زبان انگلیسی در تلگرام از یک دوره با کیفیت آموزشی استفاده نمایید.

حتی اگر دنبال مطالب واقعا رایگان هستید. برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی می توانید از مطالب کاملا رایگان و با کیفیت آموزشی اپلیکیشن سلام زبان بهره ببرید.

از نظر آموزشی شما حتی نیازی ندارید عضو بهترین پیج آموزش زبان انگلیسی سلام زبان شوید. بیایید برای آیتده خود جدی تصمیم بگیریم. اتلاف وقت و عضویت در چندین شبکه اجتماعی مختلف و خواندن مطالب کوتاه و بی ربط و متفرقه؟

یا طی کردن یک دوره آموزش رایگان زبان انگلیسی با روش آموزشی مناسب؟ دوره ای که همراه با تمرکز و تضمینی باشد.

 

کانال آموزشی زبان انگلیسی تلگرام

 

ما حتی شما را تشویق نکردیم که عضو صفحه آموزشی انگلیسی سلام زبان در تلگرام شوید. هدف شما برای ما مهم است. اگر یادگیرفتن انگلیسی باعث ایجاد فرصت در زندگی شما می شود و یا شما را خوشحال می کند دوره های آموزشی سلام زبان را پیگیری نمایید. مثلا بهترین پکیج آموزش زبان را می توانید تهیه نمایید.

 

آمورش مکالمه انگلیسی در تلگرام

حتی اگر به دنبال فقط مکالمه انگلیسی باشید باز هم در تلگرام نمی شود. مثلا روی سایت سلام زبان هزاران مکالمه انگلیسی رایگان و طبقه بندی شده وجود دارد.

 

آموزش زبان کودک و تلگرام

تگران نباشید. یادگیری زبان برای کودک شما دیر نمی شود. با دیدن چند کلیپ تبلیغی فکر نکنید اگر با کودک انگلیسی کار نکنید او آسیبی می بیند. برعکس. اگر قصد مهاجرت در 6 ماه تا یک سال آینده را ندارید نیازی به این نیست که با کودک زبانی غیر از زبان مادری کار کنید. توضیح مفصلی در این باره در مقاله آموزش زبان کودک نوشته ایم. لطفا لینک را مطالعه نمایید.

متوجه خواهید شد اصلا وقت مناسبی برای یادگیری انگلیسی نیست. تلگرام هم اصلا راه مناسبی برای کودک نیست. توسط صفحات وسوسه نشوید. اینکه یک کودک جمله ای را حفظ کند و جلوی شما تکرار کند به معنی یادگیری زبان نیست. تقویت زبان مادری بهترین کار در این سن است. برای کودک خود قصه و شعر با زبان مادری بخوانید. تا پدر و مادر نمونه ای باشید.

یادگیری زبان انگلیسی برای نوجوانان ضرورت بیشتری دارد. کامل تر می توانند یاد بگیرند و درک کنند. اما آن هم نیاز به یک نظم و ترتیب و برنامه ریزی دارد. با شلوغ کردن دور و برمان با کلی کانال و صفحه که قطره چکانی مطلب منتشر می کنند نتیجه ای نمی گیریم.

 

یادگیری انگلیسی در برنامه تلگرام

 

 

اگر همیشه در طول روز با گوش اندروید (Android) یا آیفون (Iphon) خود ساعت ها ذر تلگرام بدون هدفی می چرخید بهتون کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام سایت معتبر و تضمینی آموزش زبان انگلیسی سلام زبان رو پیشنهاد می کنیم.

 

ویژگی های کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی

  • منابع رایگان یادگیری زبان

  • دروس رایگان آموزش زبان

  • عدم استفاده از داستان های کوتاه ادبی به زبان انگلیسی

  • نیاز نداشتن به تنظیم وقت شخص با زمان کلاس

  • آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی

  • آموزش زبان انگلیسی درخواب (فکر کردن با زبان انگلیسی )

آموزش زبان انگلیسی در تلگرام

آموزش زبان انگلیسی شنیداری

تمرین شنیداری از طریق ارسال آهنگ های آمریکایی همراه با متن آهنگ بدون ترجمه فارسی.

  • آموزش زبان انگلیسی مکالمه

از طریق ارسال مکالمات آسان و کاربردی زبان انگلیسی در کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی سعی می نماییم مکالمه را آموزش دهیم.

  • آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی

آموزش های سایت و کانال تلگرام سلام زبان با لهجه آمریکایی است و این آموزش ها آنقدر دقیق و عالی طراحی شده اند که بسیاری از زبان آموزان بارها آن را بسیار آسان تر و مفید تر از آموزش زبان انگلیسی بی بی سی و آموزش زبان انگلیسی وی او ای دانسته اند.

 

انگلیسی در سفر

شما هر جای ایران یا جهان در حال سفر کردن باشید با داشتن کانال تلگرام سایت سلام زبان می توانید یادگیری زبان انگلیسی را در سفر تجربه نمایید و هیچ وفت از یادگیری زبان انگلیسی دور نشوید.

آموزش زبان انگلیسی در تلگرام

انگلیسی مثل آب خوردن

همیشه آموزش های زبان انگلیسی سایت و کانال سلام زبان بر پایه لذت و یادگیری بدون دردسر بوده و هست و کلا با سلام زبان انگلیسی مثل آب خوردن. انگلیسی ساده است و آسان.

 

دوره های آموزشی آنلاین زبان

سلام زبان دوره هاي آموزشي آنلاین مجازی الکترونیکی نیز دارد که با عضویت در کانال تلگرام زبان می توانید از آخرین اخبار و آموزش های آن مطلع شوید.

 

 

هشتک های آموزش زبان انگلیسی در تلگرام

توی کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی سلام زبان بعضی از مطالب مثل

#Reading

#Music

#فیلمهای_تقویت_شنیداری

#PICTIONARY
#Dido
#Celine_Dion
#conversation

#speaking

#Comic

و غیره را که در مورد آموزش زبان انگلیسی می باشند مشاهده می نمایید و با آن ها می توانید مطالب قدیمی تر سایت سلام زبان را مطالعه نمایید. لینک عضویت آموزش زبان انگلیسی و مکالمه در تلگرام.

مشاوره آموزش مکالمه انگلیسی

 

 

تلگرام با تمام ویژگی های خوبش نمی تواند محل کاملی برای آموزش زبان باشد. پیگیری آموزش از اپلیکیشنسلام زبان و سایت به مراتب مرتب تر و مفید تر است.

برای گفتگو با ما می توانید در تلگرام عبارت @Salamzabanchat  را لمس نمایید.

 

لطفا، اگر مطالب و آموزش های سایت آموزش زبان انگلیسی سلام زبان از نظر شما مفید است در وب سایت، وبلاگ یا رسانه خود آن را معرفی نمایید یا به آن لینک دهید.

 

برای مشاوره رایگان آموزش زبان انگلیسی با موسسه زبان در تماس باشید:

02122460487

09214837929

(پیام یا زنگ در شبکه های اجتماعی واتساپ، تلگرام، ایتا و … .)