پرش به محتوا

بهترین کتاب آموزش گرامر انگلیسی

  • از

بهترین کتاب آموزش گرامر انگلیسی چیست؟ به جرات میشه گفت که اکثریت با گرامر مشکل دارند. یا خیلی ها از گرامر می ترسند. شما بخاطر تجربه های بد قبلی از یادگیری گرامر وحشت دارید؟ بهترین کتاب آموزش گرامر انگلیسی چیست؟ منبع گرامر آزمون آیلتس چیست؟ یادگیری گرامر سخت است؟ روش یادگیری آسان دستور زبان چیست؟ بهترین منبع آموزش رایگان دستور زبان چیست؟ در این یاداشت و مقاله در این باره پاسخ های عالی را می بینید. یادگیری کاربردی دستور زبان بسیار مهم و موثر است.

 بهترین کتاب آموزش گرامر چیست؟

بهترین کتاب آموزش گرامر چیست؟

 

معروفترین کتاب گرامر انگلیسی

شاید معروفترین کتاب گرامر حداقل در ایران گرامر این یوس / Grammar in use باشد. اما شاید بدترین انتخاب هم باشد. کتاب های بازاری که توسط افرادی معرفی می شوند که از کتاب های بروز و خوب گرامر در دنیا بی اطلاع هستند. این کتاب بیشتر ظاهر پیچیده و زمختی از گرامر و دستور زبان نشان می دهد. توضیح کم و مختصری هم دارد. خلاقیتی در کتاب دیده نمی شود. با توجه به اینکه در طراحی کتاب با کمی خلاقیت می توان کتاب را برای خواننده بسیار جذابتر ساخت.

 

کتابهای تجاری زبان انگلیسی

متاسفانه آموزش زبان در دنیا یک تجارت است. ناشرین خارجی مثلا لانگمن و آکسفورد کتاب های متعدد و بسیار زیادی را هر ساله در زمینه های متعدد منتشر می کنند. هدف اصلی کسب درآمد است و بخاطر همین مثل بعضی تجارت های دیگر سیاست های بخصوصی دارند یا شاید هم ندارند ولی شما یک منبع همه فن حریفی را پیدا نمی کنید که تمام مهارت های اصلی زبان انگلیسی را به شما در سریعترین زمان در حد درک اخبار زبان اصلی آموزش دهد.

حتی توقع بسیار کمتر از این را هم نمی توانید از منابع آموزش زبان داشته باشید. نبود منابع مناسب و قابل اتکا وقت و فرصت یادگیری را از بسیاری از افراد می گیرد.

 

بهترین کتاب آموزش گرامر انگلیسی چیست؟

بهترین کتاب آموزش گرامر انگلیسی چیست؟ بی مقدمه در حال حاظر کتاب فوکش آن گرامر / Focus on Grammar بدون شک بهترین کتاب دستور زبان انگلیسی است.

یک دوره آموزشی معرکه در 20 چلد. در 5 سطح. شامل پنج جلد کتاب دانش آموز است. با توضیحات عالی و پر از تمارین فراوان و جذاب و به همراه یک ریدینگ یا دیالوگ بسیار به روز و چذاب با موضوع همان گرامر تدریس شده. و شامل پنج جلد کتاب معلم، کتاب تمرین، و دفترچه پاسخنامه.

 

بهترین کتاب آموزش گرامر انگلیسی چیست؟
ّکتاب Focus on Grammar

 

یک مجموعه نسبتا کاملی از گرامر که شما را عاشق دستور زبان انگلیسی می کند. تا الان 5 ویرایش جدید از آن منتشر شده است. اما باز هم نمی دانیم چه رازی هست که بعضی محصولات جدید کیفیت محصول قبلی را ندارند. و باز هم به هدف تجاری یک نسخه جدید و ضعیف تر از آن را منتشر می کنند.

در هر صورت من ویرایش دو این کتاب را به دلیل محتوای جذاب و تصویر و طراحی جذابش ترجیح میدم. با دلار هزار تومنی شد 60 هزار تومن خرید یکسری از مجموعه دست دوم این کتاب ها. واقعا کتاب ارزشمندی هست اگر درخار از کشور یا به هر نحوی دسترسی به خرید های دلاری دارید.

در ایران هم کتاب های های اینترمدیت کانون زبان ایران در سال 2004 با ایتفاده از این مجموعه 5 جلدی و در سه جلد منتشر شدند. می توانید از آن ها استفاده کنید. در معدود کتاب خانه های ایران مثل همان کتابخانه ساختمان جم کانون زبان ممکن در دسترس باشد. یا بعضی از کتاب خانه های دانشگاهی. که خیلی بعید.

 

پس همان سه جلدی که عرض شد برای تمرین فراوان و جذاب دستور زبان و گرامر زبان انگلیسی خوب و مناسب هست.

در دوره سلام زبان ار فوکس آن گرامر استفاده شده است.

 

یک منبع رایگان آموزش گرامر

بهترین منبع آموزش رایگان دستور زبان چیست؟

بخش گرامر آسان زبان انگلیسی سایت سلام زبان منبع بسیار خوب، رایگان و جذابی برای یادگیری دستور زبان انگلیسی می باشد.

از نرم افزار و اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی هم می توانید به راحتی به این بخش دسترسی داشته باشید.

از فهرست سایت گزینه اتاق آموزشو بعد دستور زبان ساده و بعد دستور زبان زمان های انگلیسی را انتخاب نمایید.

آموزش آسان گرامر انگلیسی

گرامر آزمون آیلتس

آزمون آیلتس به صورت مستقیم سوالی از گرامر ندارد. همان مطالب بخش دستور زبان سایت سلام زبان برای گرفتن یک نمره خیلی خوب کفایت می کند.

 

گرامر آزمون تافل

گرامر آزمون تافل مثل گرامر آزمون آیلتس نیست. برای گرفتن نمره خوب در آزمون تافل شما نیاز به دانش دستور زبانی بیش از گرامر معمولی که تا الان خوانده اید دارید. آزمون زبان کارشناسی ارشد و دکترای رشته های گروه زبان انگلیسی هم شباهت بسیار زیادی به گرامر آزمون تافل دارد. مثل زبان شناسی و مترجمی و رشته آموزش زبان انگلیسی.

برای نتیجه گرفتن در آزمون گرامر تافل و ارشد و دکترا بهترین کار خواندن کتاب گرامر آرکو می باشد. جوری که انگاز شما از قبل سوالات خود آزمون را دارید. گرامر تافل و کارشناسی ارشد و دکتری کاملا کپی شده از این کتاب است. به صورت کاملا باورنکردنی.

 

گرامر آزمون تولیمو

برای موفقیت در آزمون تولیمو آموزش دستور زبان انگلیسی در حد همین گرامر سایت سلام زبان کافی است.

 

یادگیری گرامر سخت است؟

بستگی داره کی درس بده. با چه روشی تدریس کنه. چه فن بیانی داشته باشه. خیلی ها در خیلی از فعالیت ها توانایی ندارند اما به انجام آن مشغول هستند. اگر در هر کاری روش مناسب را پیگیری کنیم آموزش آسان و جذاب و سریع می شود.

بهترین کتاب گرامر انگلیسی را تهیه کنید.

روش یادگیری آسان دستور زبان چیست؟

نوشتن. بله. برای بهبود اکثر مهارت های زبان بهتر که زیاد بنویسید. از آنجایی که یادگیری زبان برای بیشتر ما بصورت طبیعی پیش نمی رود باید بنویسیم. یادگیری طبیعی چیست؟ یادگیری از طریق شنیدن و لیسنینگ مثل زبان مادری. که نیاز به یک محیط بسیار خاص می باشد تا فرد بزرگسال فقط و فقط با شنیدن و در زمان مناسبی زبان را یاد بگیرد. اما الان نوشتن هم یک مزیت خوب است. و فرصت و سرعت بیشتری در اختیار ما قرار می دهد و مسیر درست هم همین است چون یک فرد با سواد باید مهارت نوشتن و حواندن را هم کسب کند.

گرامر آزمون آیلتس

 

زیاد بنویسید. مثلا ما در سلام زبان این تمرین را به زبان آموزان می دهیم.

نوشتن باعث می شود فرد هر 4 مهارت اصلی شنیداری، گفتاری و مکالمه، ریدینگ و رایتینگ را تقویت کند و در کنار آن مهارت هایی مثل تلفظ بهتر، املا، جمله بندی درست و بهبود گرامر را بدست آورد. نوشتن منابع مناسب نتیجه خیلی عالی بدست می دهد. زیاد بنویسید ولی این کار همیشگی نیست. به مرور کمتر به آن نیاز خواهید داشت و تنها محصول آن را برداشت می کنید.

 

شما لایق بهترین ها هستید.