پرش به محتوا

دختر کروات و زبان آلمانی

  • از
دختر کروات و زبان آلمانی

خانواده رالیک درباره دختر کروات و زبان آلمانی می گوید که وی قبلا به طور کوتاه مدت کلاس آلمانی رفته و فقط می توانسته چند جمله صحبت کند.
رئیس بیمارستان کیبی اسپلیت دژومیر ماراسوویچ در این مورد می گوید: هنوز دلیل این واقعه بی نظیر مشخص نیست و برای این منظور از متخصصین آلمانی دعوت کرده اند. وی حادثه پیش آمده را یک معجزه توصیف کرد. گرامر زبان انگلیسی نیز از مهارت های فرعی هر زبانی است.

 

 

زبانشناسی آموزش زبان انگلیسی

در علم زبانشناسی که به آن مطالعه زبان هم می گویند با مطالب جالبی روبرو هستیم. شاید یکی از آن ها واقعه ای بود که در بالا آن را خواندیم.

 

در کل یادگیری زبان و یادآوری و آموزش آن بی نهایت حیرت انگیز است. ما انسان ها مدت زمان بسیار کوتاهی در این جهان زندگی می کنیم. این بخش از پیشرفت را هم مدیون دانشمندان پرتلاش و خاصی هستیم که خود را وقف علم و بشریت کردند. کنجکاوی و وقت و ثروت خود را در مسیر کشف جهان استفاده کرده اند. شاید یک نمونه آن ایلان ماسک و گسترش هوش مصنوعی باشد.

در ادامه درباره ماجرای دختر کروات و زبان آلمانی صحبت می کنیم.
خبرنگاری به زبان انگلیسی و دلاری درآنمد کسب کردن هم از مواردی است که احتمالا با هوش مصنوعی کم رنگ تر شود.

دختر کروات و زبان آلمانی

حوادث و زبانشناسی

یادگیری زبان جدای از هوش و IQ می باشد. چرا که افراد حتی با معلولیت ذهنی هم قادر به یادگیری زابن انگلیسی هستند.

یا خیلی دیده و شنیده شده که فرد دچار حادثه ای خدای نکرده می شود و حتی نزدیکانش را فراموش می کند اما زبان مادری خود را از یاد نمی برد.

این از توانایی های جالب انسان است. فرد حتی مادر و همسر و فرزندان خود را فراموش می کند اما دستور زبان و دایره لغات و چهار مهارت اصلی زبان اصلی را به خوبی می داند و استفاده می کند. شبیه همین دختر کروات و زبان آلمانی که بیان شد.

دختر کروات بعد از به هوش آمدن به زبان ی صحبت کرد که بلد نبود. باورش سخت است.

آموزش زبان انگلیسی در تلگرام را با سلام زبان پیگیر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *