پرش به محتوا

آموزش زبان در ماه رمضان

  • از
آموزش زبان در رمضان

می توان در ماه رمضان هم آموزش ربان انگلیسی را داشت. به شزط اینکه تغذیه مناسبی داشته باشیم. منظور از تغذیه مناسب ماه رمضان اصلا غذای گران قیمت نیست. اگر پرخوری نکنیم. یا اگر افطار و سحر مثل وعده صبحانه باشد. یعنی به همراه پنیر و شیر. آموزش زبان در ماه رمضان می نواند کنار دیگر فعالیت های این ماه انجام شود.

 

آموزش زبان در ماه رمضان

راز حال  جسمی و روحی خوب در این زمان تغذیه و خواب مناسب است. بهترین غذای این مدت باید سبک و شبیه یک میان وعده یا صبحانه باشد. بدون برگزاری جشنواره غذا. بدون نگرانی بابت گرسنگی. یک بار امتحان کنید. افطار سبکی داشته باشید. بعد قیل ار پرخوری از پای سفره بلند شوید. بعد یک فاصله شام خود را سبک میل نمایید. مثلا تخم مرغ و یا غذای برنجی . و یا یک لبنیات مثل شیر نیم چرب با خرما. و شب به موقع خوابید. حتی نیازی به سحری خوردن در روز بعد هم ندارید. خواب کافی و با کیفیت و غذای به اندازه و مغذی اما سبک شما را در روز بعد سر حال نگه می دارد.  راز اصلی برخلاف تصور خیلی ها در کم خوری است و نه پر خوری. اپلیکیشن آموزش زبان IOS سلام زبان هم برای شما کمک کننده می باشد.

آموزش زبان در رمضان
آموزش زبان انگلیسی بصورت آنلاین در ماه رمضان

ویتامین های مورد نیاز

خیلی ها ممکن است احساس کنند قند معزشان در ایام روزه کاهش پیدا میکند. مصرف قرث زینک با مشورت پزشک می تواند بسیار راه گشا باشد. حتی شروع آن پیش از ماه میارک رمضان. ویتامین مهم دیگر هم ویتامین D می باشد. مه خب برای همه انسان ها تامین آن ضروری است. و با داشتن ذخیره مناسب مطمئن باشی در ماه رمضان هم حس بهتری خواهید داشت. مصرف این ویتامین هم حتما باید با نظر پزشک و احتمالا انجام آزمایش باشد.  موقع افطار می توانید بگویید نوش جان. آیا می دانید “نوش جان” به انگلیسی چه می شود؟

 

درباره آموزش های برتر انگلیسی

آموزش زبان در ماه رمضان حتما نباید از ظریق خواندن باشد. شاید به هر دلیلی شما علاقمند به خواندن منابع زبان اصلی نباشید. خب تنوع ایجاد کردن به شما کمک می کند. مثلا شما می توانید بهترین سریال انگلیسی را در این ایام ببینید. می توانید یوتیوب گردی کنید. می توانید آموزش هایی در زمینه کاری خود به انگلیسی را در قالب کلیپ و ویدیو تماشا نمایید.

فقط مکالمه انگلیسی

 می نوانید در اپلیکیشن معتبر سلام زبان مهارت فقط مکالمه انگلیسی پیگیری نمایید. یادگیری زبان با فیلم را پیگیری نمایید.

 

آزمون دادن 

اگر در فصل رمضان آزمون و امتحان دارید و یا دانشجو هستید یا اگر کنکور دارید. یا چه تجربی یا ریاضی و انسانی. روزه داری می تواند زمان عالی برای مطالعه باشه. فقط هر کسی یک قلقی داره. مثلا شنیدن فایل صوتی تفسیر قرآن عبدالعلی بازرگان در این زمان خیلی جذاب می باشد. شما هم می توانید اگر هم زبان نمی خوانید به هر نحوری از این ماه استفاده نمایید.
من همیشه کتاب های خاطره مطالبی که دوست دارم مطالعه کنم را در طول سال تقسیم می کنم. بعضی از آن ها مخصوص این زمان مبارک می باشند.

 

شب قدر و زبان انگلیسی

یادگیری انگلیسی با زبان روزه شاید سخت بنظر بیاید اما این موضوع رابطه مستقیمی به غذا و خواب شما دارد. یکی از زمان های مناسب برای رفتن به سمت علم آموزی شب های قدر است. اگر چه ممکن است هر شبی در ماه مبارک شب قدر باشد اما در شب هایی که به این نوضوع اختصتص دارد هم می توانید در کنار دعا به علم آموزی بپردازید.

 

ایام روزه داری و آموزش

آموزش زبان می تواند در هز روزی از سال انجام شود.

دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی سلام زبان می تواند در این زمان از سال هم به شما کمک کند. بخصوص اگر برای آزمون های بین المللی مثل آیلتس و تافل آماده می خواهید بشوید.

آموزش زبان در ماه رمضان به صورت آنلاین و یا خودخوان می تواند به ایام روزه داری شما هم کمک کند. زبان را با لذت بخوانید. در زمان اذان ما را به دعای خیر یاد کنید.

در طول سال هم می اوانید از تخفیف های سلام زبان استفاده نمایید. مثل تخفیف نوروزی آموزش زبان.