پرش به محتوا

فرهنگ لغت تصویری

  • از

همانطور که در بخش قبل از شروع (نسخه فارسی_ نسخه انگلیسی) خدمتتون عرض شد یکی از مواردی که به یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند ایجاد محیط می باشد، حالا به و سیله هر چیزی مثل موسیقی، فیلم، پوستر و غیره.

شاید یکی از بهترین و مناسب ترین راهها برای ایجاد محیط انگلیسی در ایران استفاده از فرهنگ های لغت تصویری است که لغات و فرهنگ زبان انگلیسی را به کمک تصویر به شما آموزش می دهد.

کتاب Oxford Picture Dictionary بهترین کتابی است که با تصاویر تمام رنگی و جذابش در صفحات گلاسه روغنی می تواند به همه ما کمک کند تا به همه چیز اینگلیسی بنگریم و مجبور شویم اینگلیسی فکر کنیم.

انتشارات جانزاده یک نسخه خیلی خوب از این کتاب را با قیمت 4500 تومان منتشر کرده و متاسفانه انتشارات های دیگر را یا من نمی شناسم و یا عمدتا این کتاب را با کیفیت بد چاپ کرده اند پس تا جایی که ممکن است از انتشارات جانزاده این کتاب را تهیه نمایید و یا اگر مقدور نیست سعی کنید کتابی که تهیه می کنید چاپی شفاف و جذاب داشته باشد به صورتی که از نگاه کردن به تصاویر آن پس از ساعت ها هم خسته نشوید.

این کتاب را تهیه کنید و هر جا یی که می روید همراه خود داشته باشید، به هر چیزی که نگاه می کنید سعی کنید معنی اینگلیسی آن را در این کتاب پیدا کنید و آن را به ذهنتان بسپارید.

بعد از آن منتظر یک جهش در یادگیریتان باشید.