پرش به محتوا

مشاوره رایگان آموزش زبان

  • از
مشاوره رایگان آموزش زبان

برای یادگیری زبان نیاز است با یک معلم زبان یا مدرس با تجربه و با صداقت مشورت کنیم. مشاوره رایگان آموزش زبان اگر با فرد مناسبی صورت بگیرد بسیار سودمند است. شما برای چه هدفی قصد یادگیری زبان را دارید؟ آیا بین مسیر های بی شمار و متفاوت آموزش زبان سردرگم شده اید؟

اگر یادگیری زبان آینده شما را تغییر نمی دهد ادامه این مقاله درباره مشاوره رایگان آموزش زبان را نخوانید.

مشاوره رایگان آموزش زبان انگلیسی

شما حق دارید در هر کلاس ربان با کیفیتی شرکت بفرمایید. حتما قبل از انتخاب یک موسسه زبان با اهل فن مشورت کنید.

معمولا افراد از دوستان خود سوال می کنند. اما ممکن است تجربه خانواده و فامیل و دوست خیلی محدود باشد. و یا حتی به مسیر اشتباه هدایت شوند.

می توانید هر موسسه زبان، نرم افزار مکالمه، اپلیکیشن آموزشی انگلیسی، کلاس خصوصی آیلتس، پکیج آموزش زبان یا هر دوره ای را از این راه بهتر مقایسه نمایید؟

 

مشاوره آموزش انگلیسی آمریکایی

چه سوالاتی درباره آموزش انگلیسی بپرسیم؟

برای انتخاب یک آموزش با کیفیت می توانید این پرسش ها را داشته باشید:

– منبع آموزشی کلاس شما چیست؟

در تقریبا 99 درصد مواقع کلاس ها از روی یک کتاب بازاری صورت می گیرد. مثل American English File، TopNotch, Streamline,Grammar in use و کتاب های مشابه می باشد. این کتاب ها اگر چه توسط انتشارات معروفی چون لانگمن و آکسفورد منتشر شده است اما به تنهایی به هیچ عنوان برای سیک زندگی امروز کاربردی نیستند.

 

چطوری مهارت شنیداری من تقویت می شود؟

خب کلاسی که با کتاب پیش برود آنچنان به شنیداری نمی تواند بپردازد. کتاب حجم محدودی دارد. به همین دلیل تعداد فایل های شنیداری هم محدود است.

فایل های شنیداری هم در قالب سی دی ممکن است باشند و در دسترس نیستند که فرد به راحتی آن ها را گوش نماید.

مشاوره درباره آموزش زبان انگلیسی

مهارت مکالمه را چگونه آموزش می دهید؟

در آموزش های سنتی از کتاب های  بازاری استفاده می کنند.  بدون هیچ خلاقیتی از روی کتاب روخوانی می کنند. و باز هم به دلیل محدودیت حجم کتاب و سیاست های ناشرین کتاب ها، تعداد دایلوگ های هر درس به اندازه کافی نیست که باعث تقویت مهارت کانورسیشن زبان آموز شود. ربات مکالمه انگلیسی (آموزش مکالمه با هوش مصنوعی) از بسیاری از آموزش ها

 

از چه سطحی یادگیری شروع می شود؟

بعض از افراد، کودکان و بزرگسالان نیاز به یک آموزش ابتدایی زبان دارند. مثلا آموزشی که از صفر و پایه شروع شود. حتی از الفبا. اما همین آموزش هم بسیار آسان و سریع انجام شود. باید چک شود آموزش از کجا شروع می شود؟

سوال و مشورت درباره آموزش زبان

تا چه سطحی آموزش می دهید؟

آموزش اصولی زبان باید جوری باشد که شما بتوانید اخبار انگلیسی را متوجه شوید. احتمالا می توان گفت هیچ کلاس و دوره زبانی در 5 قاره دنیا نداریم که زبان را با این سرعت و در حد درک اخبار آموزش دهد. شاید به شوخی بگویند که آموزش آن ها در حد درک اخبار انگلیسی هست. شوخی جالبی نیست. مثلا ده لغت متداول خبری را ببینید در کجای منابع آن ها آموزش داده شده است؟

 

همه این ها جدای از کتاب 504 و 1100 کلمه باید باشد. یعنی یک دوره آموزشی نه که روخوانی و حفظ کردن لغت های انگلیسی با استفاده از کتاب آموزش لغت 504. زبان انگلیسی خیلی کم موضوعی برای حفظ کردن دارد.

شاید فقط فهرست افعال بی قاعده انگلیسی (با تلفظ و معنی) حفظ کردنی باشد.

در سلام زبان در مدت کمتر از سه تا شش ماه تمام آمموزش های دیگر کلاس های زبان ارائه می شود. و آموزش در حد درک اخبار نیز در ترم سه ادامه دارد.

 

مدت آموزش چقدر است؟

اگر هم فرضا در حد درک اخبار آموزشی وجود دارد باید پرسید که در چه مدتی ممکن است؟

حتی دوره ها با سطح پایین بسیار طولانی هستند. در حالی که آموزش زبان در 6 ماه یا بسیار کمتر با سلام زبان ممکن است.

تمارین و تکالیف کلاس شامل چه چیزی می شود؟

یکی از نکات مهم در یادگیری زبان مربوط به نحوه انجام تکالیف است. یک آموزش خوب باید تکالیف کاربردی داشته باشد. نمرین کاربردی مکالمه به بهتر شدن مکالمه و لیسنینگ انگلیسی زبان آموزان کمک می کند.

تمارین کتاب ها شامل پر کردن جای خالی یا تست چهار گزینه ای می باشد. برخی از تمارین نیز زیان آموز رو مجبور به نوشتن یا مکالمه می نماید. طبق تحقیقات زبانشناسی اجبار زبان آموز به انجام نوشتن و مکالمه روش صحیحی نیست.

بهترین تمرین کاربزدی برای یادگیری زبان انجام مکالمه است. موضوع مهمی که در کلاس های زبان به آن پرداخته نمی شود. می بینیم فرد 15 ترم زبان را گذرانده اما در عمل 30 ثانیه هم مکالمه نداشته است. (مکالمه انگلیسی با تکرار طوطی وار جملات متفاوت است.)

مکالمه یعنی شما صحبتی داشته باشید که تا به حال آن را نه جایی شنیده و نه خوانده باشید. یعنی آفرینش داشته باشید.

 

چه ویزگی آموزش کلاس شما را متمایز می کند؟

سوال بعدی که قبل از ثبت نام کلاس خصوصی یا عمومی زبان باید سوال کنیم این است.

99 درصد کلاس ها یک کتاب را از میدان انقلاب تهران تهیه می کنند و از روی آن رو خونی می کنند. موسساتی که فاصله کمی از هم دارند سعی می کنند کتابی با عنوان متفاوت از موسسه کناری درس دهند. اما همه کتاب ها نقاط ضعف مشترکی دارند. آنچنان به مهارت شنیداری و مکالمه اهمیت نمی دهند. درک سریال و اخبار انگلیسی را ندارند. تاقص و طولانی هستند.

 

بدون پرداخت می توانم در دو جلسه کلاس شرکت کنم؟

کلاس زبان باید حداقل به هر نوعی محتوا یا نحوه تدریس حداقل 1 جلسه از کلاس را قبل از خرید در اختیار شما قرار دهد. نباید همه چیز شبیه یک هندوانه در بسته باشد. ما مهمترین داشته ای که در این دنیا داریم سلامتی و عمر است.

 

در صورت عدم رضایت مبلغ من را چگونه پس می دهید؟

خب می گویند فرد را با پول بشناسید. در بیشتر موارد ممکن است شما کالایی بخرید ولی 30 ثانیه بعد نتوانید آن را پس دهید. فروشنده ای که از کیفیت کالا و خدمات خود اطمینان دارد مشکلی با پس گرفتن هم ندارد.

در سلام زبان تا 7 روز بازگشت وجه صد در صدی با احترام کامل داریم.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی (چرا سلام زبان) در این باره توضیح بیشتری ارائه می نماید.

چه سوالاتی درباره آموزش انگلیسی نپرسیم؟

از هیچ موسسه زبانی درباره ارائه مدرک معتبر زبان و آموزش تضمینی انگلیسی سوال نکنید. چرا که باید تمرکز شما روی کیفیت خود آموزش باشد نه حرف های تبلیغی که به اشتباه در ذهن مردم وارد شده است. با انجام مشاوره رایگان آموزش زبان فرصت های بهتری را در زندگی و تجارت بدست می آورید.

 

کدام موسسه زبان بهترین است؟

اگر دوره زبانی روی کلماتی مثل دوره زبان با گارانتی، ارائه مدرک معتبر از مثلا گرجستان، انگلیسی، آمریکا و هر جای دیگه. یا درباره آموزش تضمینی زبان صحبت کرد. بدانید که به شما آرزو خواهد فروخت و خبری از آمورش ادعایی نیست.

دوره های معتبر آموزشی درباره کیفیت آموزش خود صحبت می کنند. از حرف های تبلیغی اغوا کننده دوری می نمایند.

مشاوره رایگان آموزش زبان

چگونه آموزش کاربردی زبان را پیدا کنیم؟

با مشورت درباره یادگیری زبان می توان مسیر کوتاه تری را طی کرد. بسیاری از آموزش های امروزی که در موسسه زبان یا کلاس خصوصی و گروهی برگزار می شوند تجازی هستند. یعنی هدف اصلی فروختن است و نه آموزش با کیفیت و کاربردی در زمان کوتاه. با گرفتن شماره تلفن موسسه زبان می توانید با کارشناس اپلیکیشن سلام زبان مشورت رایگان نمایید. ایران یا کانادا، اروپا یا آمریکا و یا هر شهری مثل ساری، اهواز، مشهد، تبریز، رشت، کرج یا شیراز. و یا هر محله ای از تهران مثل شهرک غرب، بلوار ارتش، تجریش، رسالت، پیروزی، صادقیه، پاسداران، دولت، شریعتی. یا حتی آرژانتین، انقلاب، ولیعصر، ونک، سید خندان، سعادت آباد، تهرانپارس، یا هر جای دنیا که باشید. ما آماده پشتیبانی از شما هستیم.

مشاوره رایگان آموزش زبان انگلیسی یا سوال و مشورت درباره آموزش زبان از طریق تلفن و چت تلگرام یا واتساپ و شبکه های اجتماعی با پشتیبان آنلاین ایران، کانادا، انگلیس