پرش به محتوا

هنر و آموزش زبان انگلیسی و درآمد دلاری

  • از
هنر و فرصت های دلاری بین المللی

اگر در یک زمینه هنری مشغول فعالیت هستیند. یا عزیزی را می شناسید که در این حوزه مشغول است. این یادداشت برای شما است. درباره هنر و آموزش زبان انگلیسی با درآمد دلاری می خواهیم صحبت کنیم.

 

هنر و آموزش زبان انگلیسی با درآمد دلاری

هنر منهای مخاطب یعنی هیچ. در دنیای امروز می توانیم از ارتباطات گسترده جهانی استفاده کنیم و به هنر خود ارزش بیشتری دهیم.

هنرهای تجسمی و زبان انگلیسی

اگر شخصی در زمینه مجسمه سازی یا نقاشی مشغول باشد می تواند با دعوت از دیگر هنرمندان غیر ایرانی نمایشگاه های مشترک هنری بین المللی برگزار کند.

برای ارتباط گرفتن بهتر است با زبان انگلیسی آشنا باشیم. تا بتوانیم تعامل با کیفیتی با جهان خارج از کشور داشته باشیم.

شروع یک ارتباط هنری جهانی از طریق سایت های نمایشگاهی یا اینستاگرام، لینکدین و توییتر هنرمندان ممکن است. تقریبا هر هنرمند بین المللی یک راه ارتباطی در شبکه های اجتماعی دارد. یا ایمیل کاری برای تماس با دیگران قرار داده است.

لزوما قرار نیست شما مدرک آیلتس بگیرید تا با دیگر هنرمندان جهانی رشته های تجسمی نمایشگاه مشترک برگزار نمایید. اما در حد خوب آن را بیاموزیم.

هنر و فرصت های دلاری بین المللی

هنرهای نمایشی و یادگیری انگلیسی

یک نمایش ممکن است ماه های و یا سال ها طول بکشد تا آماده شود. تمرین پشت صحنه بازیگران هم حتی ممکن است گاهی دو سال زمان ببرد. اما یک عده مخاطب محدود فقط آن را تماشا کنند.

قطعا یکی از مهمترین ضعف های گروه های نمایشی در ایران نداشتن روابط عمومی است.

قرار نیست شما همه زبان انگلیسی را بلد باشید. اما یک روابط عمومی انتخاب کنید که با دنیا بتواند تعامل کند. اینگونه اجراهای خارج از کشور موفقی خواهید داشت. درآمد دلاری کسب خواهید کرد. و فرصت های بیشتری بدست می آورید. شابد شما فقط بخواهید در سایت تیوال دیده شوید. یا در تماشاخانه ملک، شهرزاد یا عمارت نوفلوشاتل یا حتی سالن اصلی تئاترشهر یا شهرستان نمایش اجرا کنید. اما چرا باید خود را محدود کنید؟ هنر خود را انگیزه یادگیری زبان انگلیسی فرار دهید.

 

هنر و آموزش زبان انگلیسی

دنیا را بشناسید و سفر کنید. قرار نیست هر گروه نمایشی هم یک روابط عمومی داشته باشد. در قالب بنگاه هنری می شود چندین گروه با یک فرد خبرهو هنر دوست در تعامل باشند.

شاید یکی از موفق ترین بازیگران در ارتباط با اجرای گروه های نمایشی در خارج از ایران مرحوم آتیلا پسیانی بود. تعداد بالای اجرای نمایش در خارج از کشور و شرکت در جشنواره های مختلف هنری چشمگیری داشتند.

 

مهم این است که از پیله خود بیرون بیاییم. با دنیا در تعامل باشیم. نترسیم از ارتباطات گسترده. از فرصت هایی که هنر در پیش روی ما قرا ر می دهد استفاده کنیم.

اینترنت و دانش زبان انگلیسی این شرایط را برای ما ایجاد می کنند.

خود را محدود نکنیم.

 

شما اگر یک سفالگر یا سازنده چاقوی زنجان هم باشید موقعیت های مناسبی برای درآمد دلاری از طریق اینترنت و آموزش زبان انگلیسی بدست می آورید. در اپلیکیشن معتبر سلام زبان آموزش زبان از صفر تا بی نهایت وجود دراد.

هنر تجسمی و آ»وزش زبان انگلیسی

نمایش یا تاتر و آموزش زبان انگلیسی

اگر شما بازیگر، فیلمساز، انیماتور، عروسک گردان یا در هر بخش دیگری از هنر هفتم باشید. باز هم برای بازاریابی یا معرفی خود به دنیای جهانی نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید. مثلا بازیگری که با زبان انگلیسی آشنایی دارد می تواند فرصت باریگری در فیلم های خارجی را بدست آورد. هنر، نمایش، فیلم با آموزش زبان با درآمد دلاری منتظر هنرمندانی است که از عمر کوتاه استفاده می کنند. در جشنواره های تاتر جهانی شرکت کنید. آنجا با دیگر هنرمندان صحبت کنید. شبکه دوستان خود را گسترش دهید. آن ها را به ایران دعوت کنید. نمایش های مشترک و بین المللی بسیازید. ما در ایران در زمینه هنر حرف ها برای گفتن داریم. قبل از سفر خود در دوره آموزش زبان در شش ماه می توانید شرکت نمایید.

 

هنر عکاسی و درآمد دلاری

صنایع و گرافیست ها و فعالین حوزه تبلیغات برای گسترش کارهای خود نیاز فوری به تصاویر و عکس های آماده از همه جهان در موضوعات گوناگون دارند. اگر مشا عکاس هیتید می توانید با آن ها در این زمنیه همکاری کنید. عکس های خود را به آژانس های عکس دنیا بفروشید.

می توانید با سایت های مختلف فروش عکس همکاری کنید. اگر چه در حوزه بخش دیجیتال ظهور با کیفیت عکس از اهمیت بالایی برخوردار است. با داشتن عکس های منایب می توانید درآمد دلاری داشته باشید. بدون مشورت و بررسی کامل قدم در این راه نگذارید.

البته با گسترش هوش مصنوعی شاید بتوان گفت حدود 90 درصد هنر عکاسی و این شغل به حاشیه می رود. کلاس آنلاین یا حضوری زبان سلام زبان در این زمینه کنار شما است.

 

هنر و آموزش زبان انگلیسی

موسیقی و فرصت های جهانی

با دنیا تعامل کنید. دنیا فقط اروپا نیست. همین کشورهای عرب خلیج فارس. یا هر کشور هم مرز ایران. یا حدود 29 گشوری که زبان فارسی در آن ها رواج دارد. آن ها را شروع نمایید. در کنارش هم با انگلیسی با دنیا در تعامل باشید. اینکه در یک شهر کوچک بهترین هنر را ارئه کنید و کسی شما را درک نکند.

اگر یک ساز را هم خوب می نوازید شروع کنید. این جهان دنیای فرصت های عالی است.

 

نویسندگی کتاب به زبان انگلیسی

هنر نویسندگی کتاب یکی از پر درآمدترین مشاغل در دنیا هست. برخلاف کشور های جهان سوم که اغلب نویسندگان موفق هم درآمد بخصوصی از راه کتاب ندارند در دنیای غرب نویسندگان ثروتمندی وجود دارند. شما هم می توانید در حوزه کتاب کودک یا کتاب های تخیلی و آشپزی و دیگر زمینه ها نویسنده موفقی باشید.

درباره این موضوع جذاب روی لینک آموزش ترجمه زبان انگلیسی بطور مفصل توضیح داده ایم. ترجمه هم می تواند جزو مشاغل با در آمد دلازی باشد.

 

زبان تخصصی هنر

هر رشته ای برای خود یک زبان تخحصصی دارد. حالا چه به انگلیسی یا چه به فارسی. رشته های هنری هم ممکن است کم و بیش کلمات تخخصی داشته باشند. یادگیری زبان های تخصصی بسیار راحت تر از زبان عمومی است. نه اینکه زبان عمومی سخت باشه. نه. به این دلیل که زبان های تخصصی گسترده نیستند. از تعداد بسیار محدودی کلمه تشکیل می شوند. مثلا بین 50 تا 2 هزار کلمه. آن هم کلماتی که شما هر روز در کار خود می شنوید یا می خوانید و به کار می برید.

 

هنر صحنه ای و درآمد دلاری

اگر گوینده هستید. یا می توانید اسندآپ کمدی به زبان انگلیسی اجرا کنید. یا مثلا طراحی، چاپ، معماری، سینما و رشته های وابسته به آن را خوب می دانید فرصت خود را بیازمایید. حتی اگر هنر آشپزی خوبی دارید. به جای صحبت با فارسی و جامعه محدود 100 میلیون نفری با زبان انگلیسی با جامعه چند میلیاردی تعامل کنیم بهتر نیست؟

حالا اگر قالیباف هستید و فرش و گلیم و گبه می بافید. یا در کار صنایع دستی فعالید. چه در جزیره هنگام ساز می زنید چه در میرداماد تهران و رشت هنر خیابانی برای اراده دارید. کمی همت کنید. هم دنیا از کار شما بهره می برد و هم شما از توانایی خود بیشتر لذت خواهید برد. سوغاتی شهر خود را صادر کنید.

برای یادگیری زبان هم به دنبال دانلود منابع آموزشی نباشید. قیمت و هزینه اصلی عمر شما است. پس از مسیر درست آن را بیامورید.

 

صادرات هنر با سایت آمازون

کامیک کار هستید؟ با فتوشاپ و قلم نوری خوب کار می کنید؟ حتی لیف هنری می بافید؟ دیگر چه چیزی؟ هر صنایع دستی و هنری را با زبان انگلیسی و اینترنت می توانید صادر کنید. مثلا از طریق فروش به کمک سایت آمازون.

اگر آگاهانه پیش بروید حتی نمی توانید به تعداد سفارش ها ی دریافتی تولید داشته باشید.

 

زبان انگلیسی هنرستان

اگر در هنرستان هم رشته هنری می خوانید آن را جدی بگیرید.  خدا به شما استعدادی داده که دیگران ندارند. پس شکر گزار آن باشید. با انگلیسی هم آَشتی کنید. مکالمه زبان با انگلیسی که در مدرسه می خوانید متفاوت است. بسیار جذاب تر می باشد.

 

زبان انگلیسی ارشد هنر

اگر برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد هنر را دارید می توانید با استفاده از مطالب رایگان یا دوره آموزشی سایت سلام زبان درصد حداقل 40 را بدست بیاورید.

 

هنر و فرصت های بین المللی

هنرمند بودن و بودن در دنیای هنر خیلی زیبا هست. ما ایرانی ها از گذشته به نمام دنیا سفر می کردیم. تصور کنید مثلا آثار باستانی از 900 سال قبل در آفریقا و چین و اروپا وجود دارد که نشان دهنده حضور گسترده ایرانی ها در دنیا است. پس شما هم به عنوان یک هنرمند یا هنردوست این موضوع را جدی پیگیر باشید. چرا که موفقیت شما در دنیا معرفی ایران و ایرانی است.

 

مدرک هنر و آموزش زبان انگلیسی

یک موضوع مشترک و جالب درباره هنر و زبان وجود دارد.  خیلی ها می پرسند آموزش سلام زبان مدرک هم می دهد؟

یا بهترین و معتبرترین مدرک زبان انگلیسی چیست؟ اگر چه همه این ها کاغذ بازی بیش نیست اما مجبوریم به آن ها توضیح دهیم. هتر هم مثل زبان انگلیسی نناز به توانایی دارد و نه مدرک. مدرک یک هنرمند آثار اوست. یک فرد با سواد با دانش زبان انگلیسی هم دانش خود را در عمل نشان می دهد. به مدرکی نیاز ندارد. اگر کسی از شما در خیابان آدرسی را به انگلیسی بپرسد شما باید با او حرف بزنید. داشتن مدرک بدون سواد کمکی نمی کند. مدرک معتبر زبان انگلیسی هم بدیت آوردنی است و موسسه زبانی نمی تواند آن را ارائه نماید.

 

برای مشورت درباره یادگیری زبان انگلیسی و کلاس های خصوصی با کیفیت در خدمت هستیم:

02122460487

09214837929 (تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، ایتا، روبیکا و …)