پرش به محتوا

یادگیری انگلیسی در خواب

  • از
فکر کردن با زبان انگلیسی مغز

خب عده ای هم به دلایل مختلف، بصورت شوخی یا جدی به دنبال یادگیری انگلیسی در خواب هستند. دوره ای هم تبلیغات زیادی در این باره شد. یک شوخی عجیبی بود که شما یک سی دی را با اصوات عجیب در زمان خواب گوش دهید. بعد با کمک همان زبان شما خوب شود.

 

یادگیری زبان در خواب

قطعا نمی شود با خوابیدن زبان را یادگرفت. اما می توان جوری زبان را یادگرفت که حتی خواب ما به زبان انگلیسی شود. بطوری که در زمان خواب هم با انگلیسی صحبت کنیم و خواب ببینیم. و اینکه جوری زبان را بخوانیم که در طول شبانه روز با انگلیسی فکر کنیم به تقویت زبان ما کمک میکند.

یادگیری انگلیسی در خواب با فکر کردن با زبان انگلیسی ممکن است که جهان را با عینک انگیلیسی ببینیم. روشی است که به یادگیری زبان مادری بسیاز شبیه است. یادگیری زبان روی آموزش ترجمه زبان انگلیسی هم موثر است.

عینک آموزش زبان انگلیسی

عینک آموزش زبان انگیلیسی

شما در طول زندگی با زبان مادری خود به دنیا نگاه می کنید. یعنی اگر زبان مادری شما ترکی، لری، فرانسوی، ایتالیایی، کره ای و یا آلمانی است. با همان زبان هم فکر میکنید. با همان زبان وقتی به هر چیزی نگاه میکنید اسمش در ذهن شما تداعی می شود.

همه این موارد به صورت خودکار و ناخودآگاه است. یعنی در زمان کودکی شخصی به شما اینگونه یاد داده است. که به هر چیزی چه بگویید. اما الان برای یادگیری زبان انگلیسی و دیدن خواب به زبان انگلیسی کافی است که با انگلیسی فکر کنیم.

قسمت چت انگلیسی با هوش مصنوعی نیز از برای یادگیری مکالمه و تفریح مفید است.

فکر کردن با زبان انگلیسی

دیدن خواب انگلیسی چگونه است؟

این مطلب با توجه به تجربه شخصی نویسنده این مقاله و شنیدن تجربه دیگر زبان اموزان “اپلیکیشن سلام زبان” است.

همه ما ممکن است خواب هایی را ببینیم که در آن با دیگران مکالمه داریم. این مکالمات به زبان مادری اتفاق می افتند.  وقتی که با کمک فکر کردن با زبان انگلیسی به دنیا نگاه کنیم. یعنی به مغز اینگونه می گوییم که زبان تفکر ما انگلیسی است. و ممکن است  پس از از شروع فکر کردن با زبان انگلیسی بین مدت یک تا سه روز به احتمال زیاد خوابمان هم انگلیسی شود.

فکر کردن با زبان انگلیسی مغز

در خواب انگلیسی معمولا با اطرافیان خود با زبان انگلیسی مکالمه خواهیم داشت. یا در محیطی هستیم که با انگلیسی صحبت می کنند. حس دلچست و جالبی هست که امیدواریم شما هم تجربه بفرمایید.

البته ممکن است این روز ها بخاطر سبک زندگی افراد کلا کمتر خواب ببینند. شاید جالب باشد بدانید که در چند سال قبل که تلفن های هوشمند گسترش پیدا نکرده بود زبان آموزان خواب بیشتری می دیدند. بنظر این روز ها در کل خواب دیدن کمتر شده است. یا خواب می بینند و بخاطر نمی آورند. ولی در کل این موضوع متداول است که احتمالا وقتی درباره هر چیزی فکر کنیم خواب آن را می بینیم.