پرش به محتوا

بهترین پکیج آموزش زبان 1403

  • از
بهترین پکیج آموزشی زبان

اگر هدف بخصوصی از یادگیری زبان ندارید خواندن این مطلب کمکی به شما نمی کند. اپلیکیشن سلام زبان واقعا بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی را معرفی می نماید. پکیج برای افرادی که می خواهند یادگیری زبان و تلفظ را از آموزش زبان از صفر

و الفبا شروع نمایند عالی می باشد.

برای داشتن مشاوره رایگان آموزش زبان انگلیسی می توانید با ما در تماس باشید.

شماره تلفن های موسسه زبان انگلیسی

02122460487

09214837929

 

کلیپ درباره پکیج زبان

 

فهرست مطالب کلیپ

تبلیغات زیاد در آموزش زبان 00:18
گشتن در شهر تریبکا منهتن 01:19
تحقیق درباره کلاس زبان خوب 01:38
معیار دانش زبان: 02:40
ویژگی های دوره با لهجه آمریکایی 03:50
منابع آموزش زبان انگلیسی 04:20
ضعف کتاب های درسی زبان 04:45
کلاس فقط مکالمه 05:08
کدام نوع کلاس زبان بهتره؟ 05:30
کسی میگه که ماستش ترشه؟ 06:10
مزیت های دوره سلام زبان 07:00
بازگشت وجه و تضمین آموزش زبان 07:40
کیفیت یادگیری زبان و فرصت های شغلی و مهاجرتی 09:20
آشنایی با دوره آموزش زبان اپلیکیشن 10:30
پشتیبانی آموزش زبان 13:10
مکالمه خصوصی آنلاین 14:05
مدت زمان دوره فشرده زبان 14:55
مقایسه دوره آنلاین و سنتی کلاس زبان 15:45
درباره کتاب تاکتیکس فور لیسنینگ . گرامر این یوز 16:15
دوره های رایگان آموزشی زبان 16:50

 

بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی چیست؟

 

دوره زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته بصورت خودآموز در منزل سلام زبان . صادقانه بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی است که از گلچین مهمترین منابع آموزشی 7 دهه اخیر تشکیل شده است. به نوعی که نقاط قوت فراوانی هم به آن ها افزوده است.

پکیج آنلاین و غیر حضوری سلام زبان بسیار تخصصی، ساده و جذاب می باشد. تا جای ممکن تمام روند آموزشی آن شبیه زبان مادری می باشد. از کلیپ های آموزشی، فایل‌های صوتی قابل دانلود، عکس، متن است. اگر اهل تغییر کلاس زبان انگلیسی مثل مارکوپولو نباشید. اگر حتی وسواس و دقت بالایی در انتخاب کلاس و معلم زبان دارید. با خیال راحت می توانید دوره آنلاین را انتحاب نمایید.

پیج آموزش زبان از تمارین بسیار کاربردی برای بهبود 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی تشکیل شده است. یعنی مهارت های اصلی شنیداری، مکالمه، نوشتاری و خواندن . اما در عین حال برای آموزش گرامر زبان انگلیسی هم به صورت غیر مستقیم و در قالب داستان های طبقه بندی شده برنامه ریزی شده است. نصب اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید / IOS برای شروع مناسب است.  

تجربه تلخ قبلی دارید؟

وقتی به صدای زنگ تلفن موسسه زبان معتبر پاسخ می دهیم گاهی با هموطنانی مواجه می شویم که تجربه خرید یک پکیج آموزش زبان را از قبل دارند. و خرید مناسبی را نداشته اند. اما واقعا این موضوع قابل مقایسه با روند این اپلیکیشن زبان نیست.

  • شما قبل از هر خریدی به 98 درصد مطالب کاملا رایگان و واقعا با کیفیت سایت زبان دسترسی دارید.
  • -پس هدف اصلی سایت سلام زبان تجارت آ»وزشی نیست. بلکه گسترش دانش می باشد.
  • چرا که به نمونه درس یک و 6 از فهرست درس های سطح یک دسترسی کامل دارید.

محتوای ترم یک زبان

  • بعد از خرید بسته آموزش زبان هم در صورت عدم رضایت  هزینه شما تا 7 روز قابل بازگشت با اجترام کامل می باشد.

بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی

کلاس زبان مناسب چه کسی است؟

 

این پکیج از نظر محتوا بسیار کاربردی، متمایز و متفاوت است. و برای افرادی مناسب است که واقعا، واقعا، واقعا، واقعا به یادگیری زبان انگلیسی نیاز جدی دارند. یک پکیج خوب آموزشی به شما کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را با سریعترین روش مدرن و علمی و به صورت فوق فشرده یاد بگیرید.

با استفاده از روش‌های نوین و جدید آموزش زبان، در سایت به شما کمک می‌کنیم تا زبان را از صفر صفر و آسان یاد بگیرید.

با یاد داشتن زبان می توانید در هر موقعیتی موفق باشد.

مثلا برای  مکالمات تجاری اداری بازرگانی به زبان انگلیسی. یا برای مکالمات موضوعی مصاحبه، کار و استخدام.

 

برای ادامه تحصیل و مکالمات دانشگاهی نیز می توانید روی سلام زبان حساب کنید. حتی برای مکالمه ازدواج یا بیان احساسات. یا در حوزه مشاغل درمانی، ییمارستانی پزشکی و پرستاری. و مکالمات موضوعی درباره سلامتی و بهداشت به زبان انگلیسی.

آموزش زبان در شش ماه با کلاس مجازی سلام زبان به آسانی ممکن است.

و خیلی بیش از این ها و مواردی مانند مهاجرت، شغل، وررش، خرید خارجی، نامه نگاری به زبان انگلیسی و زندگی با دیگران بتوانید مکالمه و مداکره داشته باشید. آن هم با گذراندن یک دوره ترمیک  زبان.

 

پکیج آموزش زبان انگلیسی یا کلاس حضوری؟

مهمترین موضوع روش با کیفیت و معتبر آموزش مکالمه است. بنظر ما با توجه به زندگی های امروزی که همه چیز نیاز به سرعت و کیفیت بالا دارد در کلاس آنلاین زبان انگلیسی نتیجه بهتری می شود گرفت. آموزش تضمینی زبان انگلیسی یعنی یک کار دو طرفه. اراده دوره با کیفیت از طرف معلم زبان و موسسه. خواندن با علاقه یا نیاز آن از طرف زبان آموز و دانش آموز.

چرا که شما در این پکیج فقط 2 یا 3 ترم دارید. و ترم های زیادی را نیاز نیست بخوانید. شما با یک پکیج فشرده آموزشی روبرو هستید. شاید بتوان گفت با یک پکیج فوق فشرده چرا که در مدت بسیار کوتاهی قادر به کانورسیشن و مکالمه خواهید بود. آموزش زبان در 6 ماه یا مدت کمتر با پکیج تخصصی اپلیکیشن سلام زبان به راحتی میسر است.

شاید بتوان گفت شما در کلاس فقط مکالمه انگلیسی دارید شرکت می نمایید. ویژگی مثبت دیگر بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی تمرکز بالا روی تقویت مهارت لیسنینگ و شنیداری است.

به جرات می توان گفت بیش از هر دوره دیگری شما فایل شنیداری می بینید.

در پکیج صفر تا صد آموزش زبان با سرعت زیاد و در زمان کم قادر می شوید خیلی راحت سریال انگلیسی دانلود و بدون زیر نویس ببینید.انگیزه یادگیری زبان انگلیسی مهم است.

حتی برای کار و صحبت موضوعی با هوش مصنوعی بسیار موفق تر خواهید بود. پکیج صفر تا صد آموزش زبان شما را با سواد می کند تا بتوانید معتبرترین مدرک زبان را کسب نمایید.
این کیفیت و هدف شما از یادگیری زبان  هست که مشخص می کند کلاس گروهی آنلاین یا هر نوع روش دیگری مناسب شما هست یا خیر.

بهترین پکیج آموزش زبان

من وقت کلاس حضوری را ندارم

شما شاید با خود بگویید من کارمند یا مدیر هستم یا شرایطی دارم که وقتی برای موسسه زبان رفتن ندارم. وقتی برای کلاس زبان حضوری ندارم. زمانم قابل انعطاف نیست. اما این دلیل مناسبی برای انتخاب بین کلاس آنلاین یا حضوری زباننیست. اگر منزل شما حتی کنار یکی از موسسات زبان باشد باید به روشی که توسط آن ارایه می شود توجه نمایید.

اگر در شهرهایی مثل کرج، اصفهان و یا مشهد، تهران و یا شیراز هم باشید. با اگر در شهری هستید که رفت و آمد و ترافیک هم نداشته باشید مهم ترین مطلب کیفیت آموزشی است. بدون توجه به سرعت و کیفیت مسیر معمولی را طی خواهید کرد.

چرا که در 99 درصد موارد روش های پر تبلیغ همگی شبیه هم هستند. از روی کتاب های بازاری که از میدان انقلاب تهران تهیه و توریع می شوند تدریس می شود. تعداد ترم ها طولانی است. روی مهارت های Listening، Writin, Reading و speaking به صورت کم اثر کار می شود. مطالب کاربردی و بروز نمی باشند. مدت ترم ها زیاد می باشد. برای آزمون های آیلتس و تافل و یا تولیمو آماده و آشنا نمی شوید. راستی بهترین کلاس زبان کرج کجاست؟

 

کلاس فقط مکالمه زبان

در دوره سلام زبان به صورت خیلی قوی بهترین کلاس مکالمه را برگزار میکنیم.

چطوری؟ حجم دایلوگ و شنیداری های برگزار شده در سلام زبان بسیار بیشتر از حد متعارف است. یعنی اگر کلاس های زبان در هر درس یک دایلوگ را مطالعه می نمایند در سلام زبان ممکن است در بعضی از درس ها حتی 300 دایلوگ مطالعه شود.

قطعا این تعداد بالای دایلوگ روی شنیداری، رایتینگ و ریدینگ زبان آموز اثر عالی دارد. و آموزش فقط مکالمه انگلیسی به نوعی اجرا می شود.

موضوع جالب و استثنایی دیگر انجام 100 دقیقه مکالمه زبان انگلیسی با حداقل یک معلم خواهد بود. مکالمه ها به صورت صوتی می باشد. اهمیت این موضوع بسیار بر روی کیفیت زبان آموزی شما موثر است.

تجربه شخصی نگارنده اینگونه است که در نوجوانی حداقل 4 سال در کلاس های مختلف زبان شرکت کردم. اما کسی حتی 30 ثانیه با من مکالمه نکرد. اما در سلام زبان فرصت خیلی مناسبی برای بهبود مکالمه وجود دارد.

 

روند پیگیری در کلاس آموزش انگلیسی چگونه است؟

یادگیری هر زبانی یک امر شخصی است. یعنی شما حتی اگر معلم شخصی 24 ساعته برای آموزش زبان بصورت اردو دارید باز هم باید خودتان تلاش کنید. معلم تنها یک یار و راهنما هست تا مسیر درست را در راه آموزش زبان پیدا کنید.

در دوره سلام زبان شما تمام سال و تمام شبانه روز به معلم دسترسی دارید. می توانید سوال خود را روی شبکه های احتماعی مثل واتساپ یا تلگرام و اسنیتاگرام و مانند آن بپرسید. ما در اولین فرصت به شما پاسخ خواهیم داد. حتی بیشتر از شخص که یک معلم خصوصی دارد دسترسی مناسب به استاد خوب دارید .

اگرچه در طول دوره پیگیری فراوانی از زبان آموز می نماییم اما پکیج صفر تا صد آموزش زبان برای فردی مناسب است که خودش قصد پییشرفت در زبان را دارد. اکثر خوانندگان این متن افراد بزرگسال هستند. شما باید خود قادر به برنامه ریزی برای روند آموزشی خود باشید. اگر چه ما در کنار شما هستیم. و در دوره آموزشی یک برنامه ریزی کلی معرفی می شود.

اگر الان به دنبال پیدا کردن یک کلاس مناسب هستید در کنارش فهرست افعال بی قاعده انگلیسی (با تلفظ و معنی) را نیز حفظ کنید. اینجوری از وقت خودتون بیشترین استفاده را می برید.

بهترین پکیج آموزشی زبان

مدت زمان مورد نیاز آموزش زبان خارجه چقدر است؟

به دلایل مختلف این روزها یادگیری زبان آلمانی، فرانسه، کمی عربی و روسی، ترکی استانبولی پر طرفدارتر می باشند.

اگر چه تبلیغات اجازه نمی دهد به آسانی تصمیم بگیرید. و ممکن است مسیر های اشتباهی مثل حفظ کردن لغت به زبان انگلیسی را انتخاب کنید. یا آموزش زبان به روش کدینگ را انتخاب نمایید.

 

برای یادگیری زبان های متفاوت نمی شود زمان یکسانی را گفت. چرا که عموما انگیزه فردی و روش آموزشی موثر است. در اپلیکیشن IOS و اندروید سلام زبان اگر فردی دانش قبلی داشته باشد حتی در مدت چند روز هم می توانید با مرور سریع به سطح آمادگی بالایی برسد.

اگر فردی از پایه و صفر و الفبا بخواهد زبان را بیاموزد چه؟ اگر فردی حتی تلفظ حروف و کلمات را نداند بعد از چه مدت زبان را یاد خواهد گرفت؟

برای این حالت کمتر از شش ماه و حدود 3 ماه وقت کافی می باشد. هیچ شرط و شرایط مخفی وجود ندارد. اگر شخص به دوره سلام زبان اعتماد کند و برای انجام تمارین وقت بزارد نتیجه بسیار با کیفت تر خواهد بود.

فکر کردن با زبان انگلیسی در کنار کلاس آنلاین با کیفیت و کمک گرفتن از هوش مصنوعی این نتیجه عالی را در گروه آموزشی Salamzaban میسر کرده است.

هزینه پکیج آموزش زبان انگلیسی

برای کلاس زبان اولین قیمت وقت و عمر ما است که باید بپردازیم. در زمانی که یادگیری زبان به یک تجارت و بیزینس تبدیل شده بگردید و معلم ها و موسسه ای را پیدا کنید که هدف اصلی آن ها یاد دادن است. هزینه کلاس زبان انگلیسی امروز را روی فروشگاه سایت سلام زبان می توانید بررسی نمایید.

 

پکیج رایگان آمورش ربان

شاید تنها جایی که بخش اصلی فعالیتش آموزش رایگان زبان انگلیسی باشد اینجا است. آن هم آموزشی بسیار بهتر از حتی دوره های خصوصی که عموما برگزار می شود. شما با مطالعه پکیج رایگان آموزش زبان دسترسی به با کیفیت ترین مطالب دارید. خیلی سریع تر از روش های دیگر می آموزید.

حتی مطالب آموزشی آنلاین و رایگان مانند پکیج صفر تا صد آموزش زبان از ابتدا آموزش را شروع می کند. و تا حد نمره بالای آیلتس قابل استفاده می باشد. اما در عین حال سرعت دوره های آنلاین اپلیکیشن سریعتر از مطالب آموزش رایگان زبان انگلیسی می باشد. اگرچه دوره سلام زبان ارزانترین پکیج آموزش زبان انگلیسی نیز می باشد. و ارزش تجربه آن را دارد.

برترین متد و روش اصولی آموزش و یادگیری  زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان در آکادمی معتبر سلام زبان.
آموزش آسان زبان انگلیسی از پایه . یادگیری حرفه‌ای در خانه را برای شما جذاب می کند.  آموزش زبان انگلیسی به روش مادری در این کلاس زبان اولویت دارد. و بصورت کامل ترین پکیج از سطح مقدواتی تا لول پیشرفته در کنار شما هستیم. با یادگیری 100% تضمینی.  برنامه اموزش زبان انگلیس سلام زبان هم دانلود نمایید مفید است. آموزش های بدون هزینه اپلیکیشن واقعا با کیفیت و واقعا رایگان هستند. آموزش زبان انگلیسی آنلاین و حضوری را با سلام زبان بگذرانید.

 

شماره تلفن های موسسه زبان انگلیسی برای مشورت درباره پکیج و کلاس های خاص خصوصی زبان انگلیسی:

02122460487

09214837929