پرش به محتوا

کلاس خصوصی زبان انگلیسی 1403

  • از
کلاس خصوصی زبان انگلیسی

اگر یادگیری زبان انگلیسی آینده شما را تغییر نمی دهد خواندن این مقاله مناسب شما نیست. کلاس خصوصی زبان انگلیسی سلام زبان مناسب افزادی است که برنامه های مهمی برای زندگی خود دارند.

برای مشورت می توانید از مشاوره رایگان آموزش زبان استفاده نمایید.

تلفن معلم خصوصی سایت:

02122460487

029217837929

 

کلاس خصوصی انگلیسی از صفر و الفبا

دوره آنلاین تک نفره زبان از پایه تا آزمون آیلتس و تافل برای افراد مبتدی یا با سطح زبان متوسط و بالای متوسط مناسب است.

برای خرید کلاس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین به لینک آن مراجعه نمایید. کلاس ها به صورت نیمه گروهی و گروهی نمی باشند. چرا که کلاس های دسته جمعی بسیار کند تر، طولانی و بی کیفیت هستند. زمان کافی برای رسیدگی به تک تک زبان آموزان در طول اینگونه دوره های انگلیسی وجود ندارد.

تغییر کلاس زبان انگلیسی مثل مارکوپولو یکی دیگر از مشکلات عدم یادگیری زبان است.

 

کلاس خصوصی مناسب چه کسی است؟

دوره کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی بیشتر مناسب افرادی هست که. 1. دسترسی به منبع مناسب ندارند. 2. خودشان به تنهایی انگیزه خواندن ندارند.

شما در سلام زبان به بهترین منبع آموزش زبان دسترسی دارد. اما شاید حداقل 97 درصد افراد انگیزه کافی برای تنها خواندن زبان را نداشته باشند. یا در میان راه آن را رها کنند. برای شما هم پیش آمده؟
در این حالت یا باید انگیزه را تقویت کرد.
یا با یک معلم خوب زبان ادامه زبان را خصوصی خواند. جتی دوره فقط مکالمه انگلیسی قابل اجرا است.

کلاس خصوصی آنلاین زبان

بهترین منبع آموزش خصوصی

دوره مجازی آموزش زبان انگلیسی سلام زبان  به عنوان بهترین منبع در کلاس خصوصی نیز تدریس می شود.

ترم های سلام زبان شامل گلچین 400 جلد کتاب زبان هست. هر 4 مهارت اصلی مکالمه، شنیداری، خواندن و نوشتن بصورت قوی کار می شوند.

مهارت های فرعی مثل جمله سازی، املا، تلفظ. و البته گرامر بصورت غیر مستقیم در مکالمات بسیار کاربردی و متنوع ملکه ذهن می شوند.

 

دوره سلام زبان فقط سه سطح است. و بسیار کاربردی و سریع می باشند. یعنی بعد از اتمام دوره شما نگرانی بابت مهارت های Listening, speaking, Writing, Reading نخواهید داشت. به راحتی درک اخبارف فیلم و سریال انگلیسی و زبان اصلی را خواهید داشت. دوره یا کیفیت آموزشی شبیه این است که آمپول آموزش زبان انگلیسی را تزریق می کنید. باعث می شود در یک مدت کوتاه نتیجه خیلی با کیفیتی به دست آورید.

کلاس خصوصی زبان انگلیسی

 

مدت زمان کلاس خصوصی

ترم اول کلاس زبان اپلیکیشن سلام زبان یک ماه زمان نیاز دارد و به قیمت منصفانه است. سطح اول معادل 8 ترم آموزش سنتی و کلاس های گروهی است.

ترم دو حدود 2 تا 4 ماه زمان نیاز دارد و به قیمت مناسب است. و معادل یک دوره چند ساله آموزش سنتی می باشد. (سطح ادونس موسسه 32 ترمه)

ترم سه سلام زبان حدود 2 تا 4 ماه زمان نیاز دارد و به قیمت خیلی مناسب است. آموزش سطح 3 فراتر از آموزش سطح ادونس دوره سنتی و موسسات است.

یعنی یک دوره فراتر از آموزش با کتاب که به جای سال ها چند ماه زمان می برد. آن هم با کیفیت به مراتب بالاتر چرا که در هر درس شما تعداد مکالمات بی شماری را کار می کنید. آن هم مکالماتی که بسیار کاربردی و عالی هستند. حالا برای حرفه یا شغل و تجارت خود هم اگر نیاز به کلاس زبان انگلیسی دارید می توانید روی دوره اپلیکیشن سلام زبان شرکت نمایید.

درباره تعیین سطح رایگان موسسه سلام زبان و آزمون شنیداری و دایره لغت روی سایت مطالعه نمایید. نتایج آزمون را می توانید در شبکه اجتماعی برای سلام زبان ارسال نمایید.

دوره خصوصی زبان انگلیسی آنلاین
دوره خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

روش تدریس خصوصی چگونه است؟

همانطور که عرض شد منبع درسی دوره خصوصی همان محتوای کلاس آنلاین زبان سلام زبان می باشد. که در قالب یک تماس صوتی یا تصویری از طریق نرم افزار های مختلف به صورت آنلاین برگزار می شود. برای برگزاری کلاس از گوگل میت، واتساپ، ایمو، تلگرام، اینستاگرام، ایکس و روش های دیگر می توان استفاده کرد.

دوره آموزشی زبان گلچین منابع مختلف است. یعنی شما بیش از هر روشی نمونه مکالمه، ریدینگ، لیسنینگ و … در هر درس دارید.

شما با دریافت رمز عبور روی سایت سلام زبان درس ها را در کنار راهنما مطالعه می فرمایید. آموزش تضمینی زبان انگلیسی سلام زبان می تواند به شما زاد دهد چطوری مکالمه سلیس داشته باشید.

 

نمونه درس های کلاس زبان

از بخش فهرست ترم اول زبان انگلیسی می توانید بدون نیاز به رمز درس 1 و درس 6 را کامل ببینید. در داخل لینک فهرست یک کلیپ کوتاه با قابلیت دانلود وجود دارد. با دیدن فیلم شما می توانید بهتر متوجه روند آموزش و استفاده از درس ها شوید.

 

کلاس خصوصی آنلاین زبان

تمارین کلاس خصوصی انگلیسی

تکلیف خود را به صورت صوت و متن ارسال می فرمایید (روش انجام تکالیف توضیح داده می شود.). تکالیف شما بررسی می شوند و بازخورد می گیرید.

و روند شما مرتب با فاصله زمانی مختلف پیگیری می شود.

دوره سلام زبان بخش های دیگری نیز شامل می شود مثل:

+ درک فیلم و سریال و اخبار و سخنرانی ها.

+روش فکر کردن با زبان که باعث سرعت یادگیری است.
+ صد دقیقه مکالمه خصوصی انگلیسی با یک تا چند مدرس در 5 جلسه 20 دقیقه ای.

برای زبان آمور کوشا سطح 1 و 2 به راحتی معادل نمره 6 تا 7 آیلتس می باشند. و سطح سه معادل نمره 6.5 تا 8 آیلتس می تواند باشد.

 

ترم یک 21 درس، دو 31 درس، سه 270 درس می باشد.

در کنار کلاس تکنفره خصوصی که با معلم آقا و خانم برگزار می شود. بهترین پکیج آموزش زبان را نیز می توانید بررسی نمایید.

 

هزینه کلاس زبان خصوصی انگلیسی

انتخاب شما چیست؟ یک کلاس زبان بی کیفیت، طولانی و به ظاهر با پول کمتر ثبت نام می کنید؟

یا یک کلاس زبان با کیفیت با زمان کمتر (فقط 2 تا 3 ترم) و فشرده با هزینه منطقی؟

هزینه کلاس زبان انگلیسی سلام زبان را می توانید از لینک بررسی نمایید. اگر چه آموزش رایگان زبان انگلیسی بسیار با کیفیتی را نیز ارائه می نماییم.

 

برای مشورت می توانید از مشاوره رایگان آموزش زبان استفاده نمایید. تلفن گروه آموزشی اپلیکیشن سلام زبان:

02122460487

029217837929