پرش به محتوا

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

  • از
ارتباط بین درآمد و دانش زبان انگلیسی

یکی از دلایل مهاجرت بهبود زندگی است. فردی می گوید من دانش زیادی دارم و این جا امکان شکوفایی ندارم. در دنیا هم تقریبا پر کاربرد ترین زبان انگلیسی است. پس آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت یک موضوع مهم است. حتی در خود آلمان هم با زبان انگلیسی می شود تا حدی زندگی کرد و شغلی داشت.

برای مشاوره رایگان آموزش زبان می توانید در تلگرام، ایتا، روبیکا، واتساپ یا اینستاگرام و … با ما در تماس باشید.

02122460487

09214837929 (شبکه های اجتماعی)

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

1-آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت 

برای عده ای آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت یک ضرورت است. افرادی هم آن را جدی نمی گیرند و در محیط با یک شوک  ممکن است روبرو بشوند. متاسفانه اشک خیلی ها رو دیدم.

فردی که مهاجرت می کند ممکن است در ایالت هایی زندگی و کار کند که به زبان فارسی، انگلیسی یا فرانسه بتواند مهاجرت موفقی داشته باشد. این بستگی دارد که شما در چه شرکت یا مغازه ای کار می کنید. چه مهارتی دارید. کدام شهر هستید. مخاطب شما اهل کجا است. و موارد این چنینی.

 

2-ارتباط بین درآمد و دانش زبان انگلیسی

اگر در مهاجرت شغلی بدست آورید که ماهی مثلا 3 هزار دلار درآمد داشته باشد. می توان توقع داشت با دانش بهتر زبان انگلیسی این درآمد به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. و شغل راحت تر و با سطح اجتماعی بهتری را بتوانید داشته باشید. فقط مکالمه انگلیسی برای مهاجرت کافی نیست. شما نیاز به هر چهار مهارت اصلی زبان یعنی لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ دارید.

اگر شما در ایران و یا افغانستان د احتمالا تاجیکستان باشید. در شغل و حرفه خود مهارت بالایی داشته باشید. مثلا یک مهندس یا پزشک و پرستار و حتی کارگر ماهر باشید. در کشور مقصد مهاجرت بدون مهارت زبان ممکن موفق نباشید. مثلا در آمادگی مصاحبه شفاهی انگلیسی برای اثبات توانایی های کاری خود نیاز دارید که انگلیسی را بدانید.

مهاجرت بدون مدرک زبان انگلیسی

3-برای مهاجرت چقدر زبان یاد بگیریم؟

برای یک مهاجرت نیازی به دانش کامل زبان نیست. اگر چه آموزش زبان در شش ماه زمان شدنی است و شما وقت خیلی زیادی نیاز ندارید.

از قبل از مهاجرت در ایران که هستید آموزش را شروع کنید. هزینه کلاس زبان انگلیسی اینجا بسیار ارزانتر است. با این شروع موقع رسیدن به مقصد مهاجرتی خود خیلی سریع تر رشد می کنید. و راهی که دیگران در چند سال نمی روند شما در چند ماه می گذرانید. به امید خدا.

در طول سفر و استقرار خود هم یادگیری را ادامه دهید. قرار نیست شما سفیر ایران یا یک زبان شناس شوید. در حد نیاز خود یاد بگیرید و از مهاجرت خود لذت ببرید. بقیه کلمات را به مرور زمان یاد خواهید گرفت.

اما اگر هدف شما از مهاجرت داشتن زندگی با سطح رفاه بالاتری است. آموختن زبان در سطح بالاتر به شما کمک می کند در کانون توجه کمپانی ها و کارفرمایان باشید.

مثلا ممکن است شما در بیمارستان یا موسسه تجاری در یک کشور اروپایی درجه سه کار کنید. و همان مرکز شما را به دیگر شعبه های خود در کشور های جهان اول انتقال دهد. بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی را انتخاب کنید. آن را با اعتماد بخوانید. از نتیجه لذت ببرید.

ارتباط بین درآمد و دانش زبان انگلیسی

4-مهاجرت بدون مدرک زبان انگلیسی

بعضی ها حتی نمی خواهند بدانند  آزمون آیلتس (IELTS) چیست؟ و دنبال مهاجرتی موفق بدون یادگیری زبان انگلیسی هستند.

یک موضوع جالب و واقعی از مهاجرت بدون دانش زبان را برای شما بیان می کنیم. شخصا دوستی داشتم که در وزارت خارجه ایران کار می کرد. در فرانسه شخص تاجری را میشناخت که حدود 12 کارگر سیاه پوست آفریقایی داشت. هیچ کدام از کارگرها با زبان فرانسوی آشنا نبودند. کارفرما تصمیم می گیرد که از بین این چند نفر یک کارگر ارشد را انتخاب کند. زبان یکدیگر را متوجه نمی شدند. کارفرما مسئله ریاضی را می نویسد و به هر فردی برگه ای برای پاسخ می دهد. کارگرها هر کدام به گونه ای رفتار می کنند. یکی آن ککاگذ را موشک می کند. یکی روی آن می نشیند و یکی نفر هم سوال و معادله ریاضی را از سه طریق حل می کند. با کمک مترجم از کارگر سوال می کنند. متوجه می شوند او در کشور خود فوق لیسانس رباضی محض دارد. اما چون زبان بلد نیست مجبور است در مهاجرت خود به بدترین شرایط کاری تن دهد. بله ممکن است یک فرد بدون مهارت ارتباطات و مکالمه نتواند به جایگاه واقعی خود پس از مهاجرت دست پیدا کند.

آموزش تضمینی زبان انگلیسی داشتن مدرک از یک موسسه معتبر زبان نیست. توان کانورسیشن و مکالمه است.

 

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

5-آموزش زبان در محیط انگلیسی

اگر فکر می کنید که زبان را می توانید در محیط یاد بگیرید اشتباه است. نه اینکه در محیط نشود. چرا می شود ولی الان شما چرا باید فرصت یادگیری زبان در بیرون از محیط را از دست بدهید؟ در مسیر پیشرفت همیشه نفس انسان بهانه تراشی می کند. برای نخواندن هزار دلیل می آورد.

شما در بیرون از محیط به مراتب آسان تر می توانید زبان خود را تقویت کنید.  نمی گوییم با اپلیکیشن سلام زبان حتما آموزش را پیگیری نمایید ولی اگر حتی مطالب رایگان اپلیکیشن را مرور نمایید نتیجه خیلی خوبی می گیرید. لینک آموزش رایگان زبان انگلیسی را ملاحظه نمایید.

تاثیر زبان در موفقیت مهاجرت

6-پشیمون میشید

اگر زبان را جدی یاد نگیرید در مهاجرت خود ممکن است آسیب روحی ببینید. و از جدی نخواندن خود پشیمون شوید. نمی گیم مکالمه انگلیسی را با سلام زبان یاد یگیرد. اما یادش بگیرید. شاید بخواهید بدانید بهترین کلاس زبان کانادا کجاست؟

 

برای سوالات متداول درباره تدریس آنلاین یا خصوصی زبان انگلیسی در کانادا یا آمریکا و اروپا. می توانید در تلگرام، ایتا، روبیکا، واتساپ یا اینستاگرام و … با ما در تماس باشید.

02122460487

09214837929 (شبکه های اجتماعی)

 

راستی می دونید بهترین کلاس زبان اصفهان کجاست؟