پرش به محتوا

بهترین کلاس زبان تهران کجاست؟

  • از
بهترین کلاس زبان تهران کجاست؟

اگر دسترسی به بهترین کلاس زبان تهران آینده شغلی و زندگی شما را تغییر نمی دهد ادامه این متن را نخوانید.

به دلایل مختلف یادگیری با کیفیت زبان انگلیسی می تواند به بهتر شدن سطح رفاه و شاخص های دیگر در زندگی شما کمک کند. اما بهترین موسسه زبان تهران کجاست؟

شماره تماس موسسه زبان

این روز ها درباره آموزش زبان هزاران هزار تبلیغ را در اینترنت و فضای شهری می بینیم. تبلیغات فراوان انتخاب بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی را کمی پیچیده می کند. یعنی هر جا که تعداد انتخابات انسان زیاد شود انتخاب کردن وقت بیشتری نیاز دارد.

در زمانه ای هستیم که با گسترش اینترنت و دسترسی به اطلاعات خیلی های دنبال بهترین ها هستند. ما که داریم عمر و پولمون رو خرج می کنیم. می توانیم و باید انتخاب بهتری داشته باشیم. در شهر تهران و استان های اطراف زندگی می کنید؟ برای آزمون آیلتس، تافل تولیمو و یا مثلا MSRT یا مهاجرت نیاز به یادگیری تخصصی زبان انگلیسی دارید؟ در این یادداشت توضیح می دهیم که چرا سلام زبان؟ آنلاین میشه زبان یاد گرفت؟

 

اگر درباره کلاس های مجازی، خصوصی سوالی دارید لطفا با شماره تلفن سلام زبان تماس بگیرید:
02122460487
09214837929

بهترین کلاس زبان تهران کجاست؟

1. بهترین کلاس زبان تهران کجاست؟

خیلی از تهرانی ها حتی ممکن است برای یادگیری زبان به منطقه های مختلف تهران بروند. مثلا شخصی که در میدان آزادی زندگی می کند و یا حتی در کرج و پردیس برای داشتن یک کلاس با کیفیت به تجریش یا میدان ونک و خیابان ولیعصر برود. اما واقعا می شود گفت تفاوت معنی داری بین کیفیت آموزشی کلاس های زبان در ایران نمی باشد.
بهترین کلاس جایی است که کیفیت متفاوت و فاصله بسیار نزدیکی تا محل کار و زندگی شما داشته باشد.
بدون نیاز به رفت و آمد می توانید یک دوره زبان خیلی با کیفیت را در سایت سلام زبان طی نمایید. حالا چه درمحله دروس و دولت و پاسداران باشید یا میدان خراسان و شهر ری و شوش و مولوی و یا منطقه های دیگر.
مشاوره رایگان آموزش زبان سلام زبان در این رابطه می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

بهترین معلم زبان تهران کیست؟

2. بهترین موسسه زبان تهران چه ویژگی دارد؟

 

ببینید برای چه دلیلی قرار است زبان را یاد بگیرید؟ تفریحی و بی دلیل و فقط بخاطر توصیه پدر و مادر و اطرافیان قصد یادگیری زبان را دارید؟
اگر برای این اهداف است پس موسسه زبان شما هر جایی باشد که به شما خوش بگذرد و چیز بخصوصی هم یاد نگیرید خوب است.
اما آیا یادگیری زبان انگلیسی و مکالمه روان و سلیس به شما کمک می کند تا آینده بهتر و شادتری داشته باشید؟ یا قصد جدی مهاجرت دارید؟ و یا به مدرک زبان MHLE نیاز دارید؟ پس بهتر است کمی برای پیدا کردن یک روش آموزشی معتبر زبان تحقیق کنید.

حالا جدای از این ماجرا آیا می دانید که بهترین و معتبرترین مدرک زبان انگلیسی چیست؟

بهترین موسسه زبان انگلیسی تهران

3. فهرست موسسات زبان تهران

فرقی نمی کند در کجای تهران سکونت دارید.
بهترین کلاس زبان تهران  کجاست؟ با شاید بخواهید بدانید بهترین آموزشگاه مکالمه در تهران کجاست؟ یادگیری زبان روی درآمد شما موثر است؟ یا می تواند نمرات درسی شما را افزایش دهد؟ آیا برای دوری از خانه به کلاس می خواهید بروید؟ یا دسترسی به یک دوره آموزشی با کیفیت و تضمینی مکالمه زبان برای شما مهمتر است؟ قرقی ندارد شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت یک آموش با کیفیت زبان را تجربه نمایید.
اگر تردیدی درباره مقایسه کلاس های زبان با سلام زبان دارید این یادداشت را مطالعه نمایید. چرا سلام زبان؟

در سلام زبان یادگیری زبان با فیلم است. یعنی بیش از هر جای دیگری اینجا به مهارت های اصلی و فرعی آموزش زبان می پردازیم.

 

4. بهترین معلم خصوصی تهران کیست؟

تدریس، کلاس و آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در این شهر خیلی زیاد است. به کدام حرف اعتماد کنیم؟

با دوره سلام زبان هم بصورت خصوصی هم آنلاین و مجازی می توانید کلاس مکالمه داشته باشید. حالا فرقی نمی کند در کدام شهر یا منطقه یا دنیا هستید. مهمترین موضوع کیفیت بالای آموزشی است. آموزشی که بتواند در مدت کوتاهی شما راه به هدفتان برساند.

بهترین معلم خصوصی تهران را هم می توانید در اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی مشاهده نمایید. ماجرای اصلی نتیجه آموزشی است.
نیازی نیست حتی با مترو به تهران بیایید. یا خطرات جاده ای را تحمل کنید تا در یک کلاس مکالمه زبان انگلیسی با تبلیغات فراوان شرکت نمایید. در تهران بمانید و یک دوره آموزش حرفه ای را تجربه کنید.
اجرای کلاس خصوصی آنلاین مکالمه سلام زبان با بهترین اساتید خانم و آقا امکان برگزاری دارد.

سایت سلام زبان اولین و قدیمی ترین سایت آموزش زبان انگلیسی ایران است. آموزش های اپلیکیشن مکالمه زبان انگلیسی سلام زبان IOS از طریق فکر کردن با زبان انگلیسی است. به جای آزمون و خطا کردن با روش های مختلف از همان ابتدا بهترین راه را انتخاب نمایید.

اگر سوالی دارید لطفا با شماره تلفن سلام زبان تماس بگیرید:
02122460487
09214837929

بهترین کلاس زبان تهران کجاست؟

5. بهترین کلاس زبان شمال تهران کجاست؟

در کدام محله زندگی می کنید؟ تجریش، نیاوران، قلهک، دروس یا زرگنده، جماران و یا ازگل، لویزان، مینی سیتی؟ الان با دسترسی مترو همه به دنبال موسساتی هستند که دسترسی خیلی خوبی ایستگاه مترو داشته باشند. و نزدیک باشند.
مثلا بلوار ارتش، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، یا حتی آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن با اون بدمسیری و ترافیکش یا خیابان الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه و میدون ونک. شاید محله به محله مثل مارکوپولو موسسه عوض کردن. چرا زبان انگلیسی یاد نمی گیریم ؟ یکی از دلایلش همین است.

 

6. بهترین موسسه زبان شرق تهران چیست؟

چند تا کلاس زبان تغییر دادید؟ یا افرادی را می شناسید که بارها و چندین سال کلاس های مختلف را آزمودند؟
از تهران نو تا تهرانپارس، نارمک، شهرک امید یا شهرک زیتون، سرخه حصار. از محله پیروزی، گرگان، وحیدیه یا حکیمیه و نیروی هوایی تانظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد. بیشتر از محله های پرجمعیت به محله های کم جمعیت برای تجربه یک کلاس زبان می روند.

در کل یادگیری زبان موقعی مفید است که ار آن استفاده کنیم. حتی همین زبان فارسی. اگر در حد رفع نیاز های کف هرم مازلو باشد. فایده بخصوصی نداره. مثلا اگر دانش مکالمه انگلیسی باعث شود زندگی سالم تری داشته باشیم. برد کرده ایم. در این رابطه می توانیم لینک  آموزش زبان انگلیسی و واکسن گارداسیل را ببینیم.

وگرنه زبان انگلیسی را هم فرضا به اندازه فارسی بلد باشیم اما کتاب نخوانیم. حرف نزنیم. با دنیا تعامل نداشته باشیم. خب به چه کاری می آید؟

 

7. بهترین آموزشگاه زبان غرب تهران کجاست؟

غرب تهران چون نزدیک کرج هم هست خیلی ها حتی از کرج به آن جا می آیند تا مثلا در صادقیه کلاس شرکت کنند.
یا محله هایی مثل جنت آباد، پونک،ستارخان. و یا آریاشهر، شهر زیبا، شهران را برای آن انتخاب می کنند. محله هایی مثل طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان یاتهرانسر، آزادی، فردوس هم در تلاش برای پیدا کردن یک موسسه زبان ممکن است به جای دیگر تهران بروند. حتی ساکنین محدوده های دهکده المپیک، سعادت آباد، شهرک غرب، مرزداران و جیحون.

 

8. بهترین کلاس زبان جنوب تهران چیست؟

ما در ایران و شاید دنیا روانشناسی یادگیری زبان انگلیسی را جدی نمی گیریم. کلا روانشناسی آموزش. یا علم و دانش  روانشناسی جایی در تصمیمات زندگی افراد ندارد.
ما در سلام زبان به افرادی که مرتب کلاس زبان تغییر می دهند می گوییم مثل مارکوپولو در حال گشت و گذار هستند. مثلا از محله مشیریه و وحدت اسلامی تا شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو می روند به جایی دورتر در شمال شرق یا شمار غرب تهران.

یا از نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، آذری، اتابک، خراسان با اتوبوس و مترو خود را به یک جای دوری برساند که چرا که فکر کند کلاس زبان دیگر کیفیت درخشانی دارد. مثلا اگر در فلاح، خزانه بخارایی، جوادیه، یافت‌آباد، شوش یا هر محله دیگیری زندگی می کند.

کلاس های زبان شهرری، محله سیزده آبان، دولت‌آباد، شهرک رسالت یا کیان شهر و یافت آباد را می روند و بعد از آن حله های مختلف. اما نتیجه چیست؟

بهترین دوره زبان تهران

9. بهترین موسسه زبان مرکز تهران کجاست؟

یادگیری زبان یک امر فردی است. یعنی شما حتی اگر در اردوی شبانه روزی آموزش زبان در اروپا که توسط سلام زبان برگزار می شود هم شرکت کنید. یاز هم نقش اصلی در یادگیری با خود فرد شما است.

شما چه در یوسف آباد یا محله امیرآباد و عباس‌آباد، جلفا و محله سیدخندان  زندگی کنید. یا در منطقه های خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت. مهمتر از محل فیزیکی کلاس روش آموزش آن است. حالا تفاوتی ندارد کلاس در بهجت آباد باشد یا تخت جمشید (طالقانی) و تخت طاووس.

مرکز تهران باز هم محله هایی هستند که کم و بیش می توان کلاس زبان آن ها را تجربه کرد. مثلا در سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری حتی نادری و استانبول یا توپخانه. اما ما اینقدر عمر نداریم که یخواهیم صرف محله گردی و کلاس زبان و آموزشگاه گردی کنیم. از لاله زار تا باغ صبا و فاطمی،. یا از آرژانتین، محله آذربایجان و امیریه  و مترو منیریه و سنگلج. آسمان همه جا همین رنگ است. اگر مسیر درستی را طی نکنید حتی با داشتن مدرک دانشگاهی زبان انگلیسی  باز هم زبانتان ضعیف خواهد بود.

شهر تهران در کشور ایران است. جعیت زیادی از ترک، لر، فارس، عرب، گیلک، بلوچ، مازنی، لک، آذربایجانی، افغان و افغانستانی در آن زندگی می کنند. بعضی کلاس های زبان مختص بانوان است. یا مخصوص کودکان و بزرگسالان. و یا کلاس های زبان مختلط یا عمومی است.

10. بهترین کلاس زبان تهران اینجاست.

کلاس زبان تضمینی را انتخاب کنید که روش آموزشی تخصصی داشته باشد. تضمین هم به نظر ما نزدیک بودن آن راه آموزشی به زبان مادری است. جامع بودن آن دوره مکالمه انگلیسی است. یعنی هر چهار مهارت اصلی لیسنینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و ریدینگ را با کیفیت بالا آموزش دهد.

مدرک معتبر زبان انگلیسی در کسب موفقیت های شما موثر است.

 

اگر سوالی درباره کلاس زبان انگلیسی دارید لطفا با شماره تلفن “سلام زبان” تماس بگیرید:
02122460487
09214837929

 

11. موقعیت شغلی زبان انگلیسی

در شهر تهران به دلیل مشاغل مختلف  و جمعیت بالایی که وجود دارد با دانش زبان انگلیسی می توان موقعیت های بهتری را بدست آورد. یعنی حتی اگر فردی راننده تاکسی اینترنتی تپسی یا اسنب باشد و مکالمه زبان انگلیسی بداند می تواند به درآمد خیلی بیشتری نسبت به دیگران برسد. یا حتی در یک رستوران کره ای در تهران گارسون شوید. اگر آمادگی مصاحبه شفاهی انگلیسی رادر سایت سلام زبان پیگیری نمایید خیلی مفید می تواند باشد.

 

12. هزینه کلاس زبان انگلیسی در تهران

شاید بخواهید بدانید که هزینه کلاس زبان انگلیسی در تهران چقدر است؟ از لینک قیمت کلاس زبان می توانید کلاس خصوصی یا مجازی خود را انتخاب نمایید. و قیمت کلاس و معلم زبان را ملاحظه بفرمایید. اگر بخواهید در هر کشور، مرکز یا کانون حتی سفیر یا زبان شناس هم بشوید دوره های معتبر مکالمه انگلیسی سلام زبان برای شما عالی و کافی است. بهترین کلاس های زبان تهران آن ها نیستند که بروشور روی شیشه ماشین پخش می کنند. آن ها هستند که چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را یاد می دهند.

ارزانترین کلاس خصوصی زبان انگلیسی در سلام زبان اجرا می شود.

مشاوره رایگان آموزش مکالمه انگلیسی

13. بهترین کلاس زبان کودک و نوچوان  

اگر در شهر به دنبال یک کلاس زبان برای کودکان یا نوجوانان هستید. دوره سلام زبان واقعا می تواند برای شما مفید باشد. در مقاله های یادگیری زبان انگلیسی برای نوجوانان و یادداشت آموزش زبان کودک درباره آن صحبت کرده ایم.