پرش به محتوا

آموزش زبان انگلیسی با مدرک معتبر

  • از
بهترین مدرک تضمینی یادگیری زبان انگلیسی

برای یک دوره با کیفیت و متفاوت آموزش زبان انگلیسی آماده هستید؟ آموزش زبان انگلیسی با مدرک معتبر بین المللی را در سلام زبان به شما ارائه می دهیم. بعید است هیچ موسسه یا کلاس و دوره و پکیج آموزش آنلاین یا حضوری زبان انگلیسی دیگری مدرکی بااین اعتبار به شما ارئه نمایند.

 

مشاوره آموزش مکالمه انگلیسی

برای گرفتن مشاوره رایگان آموزش زبان درباره آموزش آنلاین زبان انگلیسی با مدرک بین المللی و معتبر با سلام زبان در تماس باشید.

02122460487

09214837929

 

1. آموزش زبان انگلیسی با مدرک معتبر

مدرکی که سلام زبان در پایان دوره آموزش آنلاین خود که به صورت مجازی و خصوصی یا اردو شبانه روزی ارایه می شود یک مدرک و گواهینامه معتبر آموزشی است. هزینه کلاس زبان انگلیسی با مدرک معتبر بسیار مناسب می باشد. اگر چه سلام زبان آموزش رایگان زبان انگلیسی را هم ارائه می نماید.

مدرک معتبر مکالمه انگلیسی

2. مدرک معتبر بین المللی آموزش آنلاین انگلیسی

مدرکی که سلام زبان ارائه می نماید در کدام کشور ها معتبر است؟

فرقی ندارد در 5 قاره آسیا، اروپا، آمریکا یا آفریقا و استرالیا به آسانی می توانید از آن استفاده نمایید.

اگر موفق به کسب مدرک سلام زبان شوید حتی اعتباری بیشتر از آیلبتس و تافل به دست می آورید. این مدرک بین المللی تضمینی است. در آکانادا یا آلمان و هلند یا اسپانیا، ترکیه یا ایران یا هر جای دنیا در هر شغلی و موقعیت اجتماعی می توانید از آن بهره ببرید.

آموزش زبان انگلیسی با مدرک بین المللی

انگلیس، دبی، سوئد، سوییس یا آفریقای جنوبی تفاوتی ندارد.

با سلام زبان به راحتی می توانید در آزمون های بین المللی نیز شرکت نمایید. حالا دولینگو یا تافل و حتی آیلتس.

اگر بدانیم بهترین و معتبرترین مدرک زبان انگلیسی چیست؟ خیلی از تلاش های ما هدف دار خواهد شد. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید / IOS برای شروع دوره آموزشی شما مناسب است. اگر یک موسسه معتبر و با کیفیت انگلیسی نیاز دارید تا شما را به یک هدف مهمی در زندگی برساند واقعا می توانیم در کنارتان باشیم. بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی و معتبر سلام زبان قدیمی ترین دوره زبان انگلیسی آنلاین را ارائه می کند. پس از لحاظ اعتبار می توانید با خیال راحت پیگیری نمایید.

مدرک معتبر بین المللی آموزش آنلاین انگلیسی

3. بهترین مدرک تضمینی یادگیری زبان انگلیسی

در سلام زبان این تضمین وجود دارد که بتوانید نتیجه بگیرید. یادگیری آسان زبان انگلیسی و گرامر از صفر و الفبا تا پیشرفته. از پایه تا سطح ادونس در بهترین پکیج آموزش زبان مهیا است. یا می توانید در کلاس خصوصی زبان انگلیسی شرکت نمایید.

یا می توانید به راحتی آموزش ترجمه زبان انگلیسی را در سلام زبان داشته باشید.

مدرک تضمینی آموزش زبان انگلیسی

4. مدرک زبان با لهجه بریتیش یا آمریکایی

در سلام زبان لهجه اصلی آمریکن است. اما در کنار لهجه آمریکایی با لهجه های بریتیش و کانادایی هم تا حدی آشنا می شویم. شما کدام لهجه را دوست دارید؟ کدام لهجه بهتر است؟ بریتیش یا آمریکایی؟ در کل فرقی نمی کند. یک موضوع سلیقه ای هست. اما ضریب نفوذ لهجه آمریکن در دنیا بیشتر است. مثلا در سینما، اینترنت، اقتصاد و علم آمریکایی ها جایگاه بهتری را دارند.

بهترین مدرک تضمینی یادگیری زبان انگلیسی

در دوره سلام زبان از منزل یا محل کار می توانید زبان را با کیفیت بالا و آنلاین یاد بگیرید. با معلم و دبیر خانم یا آقا مکالمه تلفنی زبان انگلیسی  داشته باشید. یا اینکه در کلاس خصوصی فری دیسکاشن شرکت نمایید.

مدرک معتبر انگلیسی سایت سلام زبان هم برای کودکان مناسب است هم نوجوانان و بزرگسالان.

مشاوره آموزش مکالمه انگلیسی

برای گرفتن مشاوره تلفنی با شماره تلفن موسسه زبان در ایران و شهر تهران در تماس باشید:

02122460487

09214837929