پرش به محتوا

مدرک آزمون زبان MHLE

  • از
بهترین کلاس خصوصی و معلم و موسسه زبان MHLE

در این مقاله درباره اینکه مدرک زبان MHLE چیست صحبت می کنیم. برخلاف اسم انگلیسی آن آزمون MHLE یک امتحان ایرانی است. نمره آزمون برای سنجش دانش زبان عمومی زیرشاخه های پزشکی استفاده می شود. متن آزمون فقط یک موضوع و محتوای پزشکی دارد وگرنه سطح آن مثل تمامی آزمون های زبان عمومی بسیار آسان است. با دوره مجازی یا حتی کلاس خصوصی زبان انگلیسی با کیفیت خیلی راحت می توانید در آن موفق باشید.

 

بهترین کلاس و مدرس آزمون MHLE بصورت خصوصی آنلاین یا مجازی با هزینه مناسب یا حتی رایگان در اپلیکیشن سلام زبان موجود است. کافی است مطلب بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی را نیز بررسی نمایید. یا از طریق تلگرام/ایتا/واتساپ یا تلفن با ما در تماس باشید.

02122460487

09214837929

بهترین منابع آمادگی آزمون MHLE چیست؟

 

 

1. زمان برگزاری آزمون MHLE کی است؟

تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون برای سال 1403 بصورت زیر می باشد:

( آزمون دوره 74) 1403/4/7
(امتحان دوره 75) 1403/6/29

(دوره 76) 1403/8/24

(MHLE دوره 77) 1403/10/6

( دوره 78) 1403/12/9

 

 

2. مدرک آزمون زبان MHLE چیست.  چه کاربردی دارد؟

آزمون MHLE مخفف Ministry of Health Language Examination است. که  در ایران برخلاف دیگر آزمون های زبان که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار نمی گردد. آزمون زبان پزشکی MHLE به صورت مستقل تقریبا هر دو ماه یک بار توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می گردد.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت برای شرکت و ادامه تحصیل در رشته های تخصصی پزشکی و پیرا پزشکی است. و با اینکه عنوان آزمون غیرفارسی است کاربرد آن بیشتر (تقریبا 100 درصد) در دانشگاه های علوم پزشکی داخل کشور است. و معادل مدرک های دیگر زبان در خارج از کشور مثل تافل و آیلتش نمی باشد.

اگر شما به امید خدا قصد شرکت در دکترای تخصصی رشته پزشکی را دارید نمره قبولی این آزمون یعنی 50 را باید کسب نمایید. اما در خیلی از مصاحبه های پر رقابت 50 نمره کافی ممکن است نباشد.

و یا برای بورس شدن و بورسیه های دانشکده های پزشکی یا کسب فرصت های مطالعانی به اخذ آن نیاز دارید. متقاضیان تحصیل در دوره دکترای تخصصی اعزام به خارج هم به راحتی می توانند با یک دوره آموزشی خوب نمره بالاتر از 60 در آزمون کسب نمایند.

این آزمون مثل آزمون تافل یا آیلتس نیازی به مهارت فقط مکالمه انگلیسی ندارد.

 

3. امتحان زبان MHLE در کدام شهر ها برگزار می شود؟

این آزمون در چند مرکز مانند اهواز، اصفهان، شیراز، تبریز، تهران، مشهد و … برگزار می شود. اما گاهی ممکن است در تاریخ بخصوصی در شهری تعداد داوطلبان به اندازه کافی نباشند و روی گوشی همراه خود پیامکی مثل متن زیر را دریافت نمایید:

“داوطلب محترم بدینوسیله به اطلاع میرساند به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد متقاضیان ثبت نام شده در حوزه انتخابی شما برای آزمون 26 آبان ، ثبت نام شما به تاریخ 24 آذر ماه در همان حوزه ثبت نام شده انتقال داده شد.
مرکز آزمون زبان MHLE”

درس سال های قبل بخاطر شرایط کرونا، حوزه های آزمون را به شهرهای مختلف گشترش دادند حتی دوره ای 30 شهر حدودا حوزه بزگراری بودند. اما ممکن است شرایط هر دوره تا حدودی متفاوت باشد.

در تهران هم ممکن است هرجایی برگزار شود اما محلی مناسب و قابل دسترس خواهد بود. مثلا قبلا در مرکز طبی کودکان بیمارستان امام خمینی برگزار شد.

زمان برگزاری آزمون MHLE کی است؟

4. آزمون MHLE کاغذی است یا کامپیوتری؟

MHLE کامپیوتر Base هست. اما ممکن است به هر دلیلی در حوزه خاصی بصورت کاغذی هم برگزار شود.

 

5. چگونه مدرک MHLE بگیریم؟

آزمون زبان MHLE  وزارت بهداشت توسط سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بر گزار می گردد.

 

6. ثبت نام آزمون MHLE چگونه است؟

پس از آمادگی برای آزمون. قبل از تاریخ های ذکر شده برای برگزاری آن در ابتدای متن، به سایت سنجش پزشکی مراجعه فرمایید. خوزه و شهر امتحانی خود را انتخاب و با پرداخت هزینه برگزاری در آن شرکت بفرمایید.

 

7. شرایط شرکت در آزمون MHLE چیست؟

اگر تحصیلات شما در رشته های پزشکی و زیرشاخه های آن است می توانید در امتحان زبان وزارت بهداشت شرکت بفرمایید. داشتن مدرک رسمی علوم آزمایشگاهی، داروسازی، دندان پزشکی، دامپزشکی، فوق لیسانس و ارشد رشته های پیراپزشکی، دکترای حرفه ای پزشکی پیش نیاز آزمون است.

اگر چه این آزمون به شما مدرکی ارائه می کند اما بهترین مدرک زبان انگلیسی توانایی خود فرد است.

8. برای موفقیت در آزمون MHLE چه باید کرد؟

کافی است سطح زبان خود را بهبود ببخشید. برای یادجگیری زبان شما با صدها راه مختلف روبرو خواهید شد. این مهم است که بهترین راه آموزش زبان انگلیسی برای آزمون MHLE را طی نمایید. همین. ادامه مسیر ساده است.

حتی اگر بخواهید خودتان منابع را بخوانید بخش آموزش رایگان زبان انگلیسی سایت سلام زبان از بیشتر کلاس ها حتی با کیفیت تر هست.

خواندن کتاب چینی نیز در کل توصیه می شود.

دانلود کتاب چینی TOEFL PBT

برای دیدن پاسخ نامه لطفا فایل را یا کامپسوتر باز نمایید و با انتخاب کلید های ctrl+shift+8 جواب ها برای شما نمایش داده می شوند.

 

 

آزمون MHLE چیست و چه کاربردی دارد؟

9. اگر حداقل نمره قبولی آزمون را بدست نیاوردیم چه کنیم؟

کسب نمره 50 در این آزمون ساده و آسان است. اما برای موفقیت بیشتر بهتر است برای نمره بهتری بخوانید. کافی است که زبان را در حد نمره 6 تا 7 آیلتس بلد باشید. نمره ای حتی بالاتر از حداقل نمره قبولی “آزمون ام اچ ال ای” بدست خواهید آورد. اما اگر نمره شما کمتر از نمره حدنصاب شد باید ببینید ضعف شما در چه بخشی است؟ خود پایه زبان انگلیسی شما ضعیف است و یا مهارت تست زنی ندارید؟ با شرکت در یک دوره معتبر آموزشی بدون اضطراب به نمره قبولی خود می رسید. مشاوره رایگان آموزش زبان انگلیسی سایت سلام زبان در خدمت شما است. دوره فشرده MHLE یا کلاس آنلاین و مجازی قابل اجرا هستند. با ما با شماره تلفن 02122460487 تماس بگیرید. یا در شبکه های اجتماعی پیام دهید به شماره 09214837929.

 

می توانید کارنامه خود را برای بررسی بیشتر به سلام زبان ارسال نمایید.

خوب است از الان روی فهرست افعال بی قاعده انگلیسی (با تلفظ و معنی) نیز کار کنید.

10. نمونه سوالات آزمون MHLE

خیلی ها به دنیال دانلود نمونه سوالات آزمون MHLE با پاسخ تشریحی بصورت PDF هستند. اما واقعا نیازی به نمونه سوال نیست. اگر زبان را اصولی بخوانید و یاد بگیرید می توانید به سوالات هر آزمونی به راحتی پاسخ دهید. حتی نیازی به شرکت در آزمون آزمایشی ندارید. اما خوب است که اگر سال ها با فضای آزمون تستی زبان فاصله داشته اید خودتان شخصا آزمون تستی تمرین کنید.

 

نمونه سوالات آزمون MHLE

11. بهترین منابع آمادگی آزمون MHLE چیست؟

خب ماجرای مهم همین است. از هر معلمی در این باره بپرسیم متاسفانه یک فهرست بلند بالا و نشدنی از منابع مختلف را بیان می کند. ولی مسیر یادگیری زبان از صفر و پایه تا سطح مناسب آزمون بسیار ساده تر از این است. انتخاب با شما است. یک دوره شسته رفته حرفه ای و سریع را انتخاب کنید یا یک دنیای به هم ریخته از منابع مختلف را؟

سلام زبان دوره عالی آموزشی خود را پیشنهاد می کند. می توانید به ما در شبکه های اجتماعی پیام دهید یا زنگ بزنید.

02122460487

09214837929

در هر سطحی که باشید از پایه و صفر یا متوسط و بالای متوسط می توانید با کیفیت بالا نتیجه بگیرید. حالا هر آزمونی مثل
IELTS
TOEFL
EPT
MHLE
MSRT
TOLIMO
UTET
UIEPT بسندگی دانشگاه اصفهان

 

جتی اگر بخش های رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سلام زبان را مطالعه بفرمایید نتیجه خیلی بهتر و سریعتری به دست خواهید آورد.

 

 

12. اما منابع یشنهادی معروف چیست؟

بخشی از یک فهرست طولانی را از دیگران می توانید در این بار بشنوید که لیست زیر بخشی از منابع معروف تقریبا اکثر آزمون ها است.

لیسنینگ آزمون MHLE

-تاکتیکس فور لیسنینگ

-Toefl KIt

ریدینگ آزمون MHLE

-Select Reading

 

دایره لغت آزمون MHLE

– کتاب لغت 504

-1212 words

-4000 لغت ضروری

-Oxford Word Skilll

در دوره سلام زبان لغات و کلمات پر کاربردی آزمون MHLE را یاد می گیریم.  حفظ کردن لغت با جعبه لایتنر ممکن است برای فردی که خیلی به زمان آزمون نزدیک شده است مفید باشد اما منجر به یادگیری زبان نمی شود. بعد از آزمون هم کلمات حفظ شده خیلی زود فراموش می شوند.

گرامر آزمون MHLE

-کتاب های grammar betty azar قرمز و مشکی.

بهترین کتاب آموزش گرامر انگلیسی چیست؟

تست آزمون MHLE

-TOEFL PBT (جزوه چینی)

– PREPRATION FOR THE PAPER TESTS

در سلام زبان با مشاوره رایگان آموزش زبان انگلیسی در کنار شما هستیم.

آزمون زبان وزارت بهداشت MHLE

سوالات متداول درباره آزمون زبان انگلیسی پزشکی MHLE

13-مدت اعتبار مدرک MHLE  چقدر است؟

مثل آزمون تافل و آیلتس مدت اعتبار آزمون زبان وزارت بهداشت نیز دو سال است. اگر چه اگر شخصی نمره بالایی را در آزمون آیلتس به دست بیاورد خیلی از مراکز پس از چندیدن سال هم آن نمره را پذیرش می نمایند و از فرد انجام آزمون جدیدی را نمی خواهند.

 

14-فرق بین آزمون های زبان انگلیسی چیست؟

انواع مختلفی از از آزمون های زبان ایرانی و بین المللی وجود دارد.

-آزمون  MSRT را همه دانشگاه ها قبول دارند.  تاریخ های برگزاری و زمان پاسخ دهی سریعی دارد. آزمون لیسنینگ و شنیداری آن از بلندگو پخش می شود. برای افرادی مناسب هست که نمی‌خوان روی لیسنینگ زیاد وقت بذارن، و امکانش هست که زمان لیسنینگ رو به بخش‌های دیگر آزمون اختصاص بدن. آزمون MSRT بخش رایتینگ ندارد. شما می دانید مدرک آزمون زبان MSRT چیست؟

 

-امتحان زبان ept فقط مخصوص دانشگاه آزاد.

-آزمون MHLE صرفاً برای دانشگاه های وزارت بهداشت است. بخش شنیداری و لیسنینگ آزمون MHLE  با هدفون پخش می شود و با کیفیت خیلی خوبی شنیده می شود. بخش ریدینگ و در کل محتوای آن متنی عمومی درباره علم پزشکی و بهداشت است. وگرنه سطح آزمون متوسط است

 

آزمون زبان تولیمو چیست؟

-امتحان زبان TOLIMO را معمولا همه دانشگاه های داخلی  قبول دارند ولی نتیجه آزمون دیر اعلام می شود. کاغذی نیست. بخش لیسنینگ آن از طریق هدست پخش می شود و ممکن است کیفیت و تسلط شنیداری بهتری در آزمون داشته باشید.
ماهی دوبار برگزار میشه در یک ماه یکبار می توانید ثبت نام کنید. امکان تغییر حوزه برایش نیست. درک مطلب و سوالات آن ممکن است تکراری از دوره‌های قبل باشد.

تولیمو بخش نوشتاری هم دارد.

در کل تمامی آزمون های داخل و خارج از کشور برای سنجش سطح زبان متوسط و Intermediate می باشند. منابع آن ها تقریبا یکی هست.  با آمادگی برای یک آزمون می‌توان برای دیگر آزمون‌ها هم آماده شد.  تفاوت اصلی در شیوه برگزاری هر آزمون‌ است.

انگیزه یادگیری زبان انگلیسی خیلی در نتیجه آزمون شما موثر است.

 

15-کدام آزمون زبان انگلیسی ساده تر است؟

بین آزمون های بین المللی آیلتس از تافل ساده تر است. دولینگو هم از آیلتس آسان تر هست. اما این بستگی دارد که مردک آن را برای چه هدفی نیاز داشته باشدو آیا مقصد شما آن را می پذیرد یا خیر؟

در بین آزمون های ایرانی زبان. msrt و mhle بهترین هستند.

ام اس آر تی خوبیش اینه که اگر 50 درصد سوالات را جواب بدهید قبولید. اما بارم بندی آزمون تولیمو مشخص نیست. چون هر سوال نمره خاص خودش را دارد.

 

زمان و تعداد سوالات تولیمو (140 پرسش) زیادتر است.  کسی که از زبان خوشش نمیاد با بی حوصلگی بیشتری آزمون را انجام می دهد.

اگر چه یادگیری زبان با فیلم ممکن است. اما برای آمادگی آزمون نیاز به روشی مناسب تر داریم.

 

16-فرق بین آزمون MHLE و MSRT چیست؟

-آزمون MHLE تقریبا هر 2 ماه برگزار می شود. (سالی 6 مرتبه)

-امتحان MSRT ماهی یک بار تقریبا برگزار می شود. (سالی ده بار)

– متن ریدیگ و سوالات MHLE درباره حوزه پزشکی است. و برای داوطلبین آشنا با این حوزه آسان تر است. به عنوان مثال در بخش دایره لغت MHLE با دانستن مترادف لغات های پزشکی  و مرور کلمات تخصصی پزشکی و درمانی موفق تر به سوالات آن پاسخ خواهید داد.

– ریدیگ و متن سوالات MSRT عمومی است. مثل ریدینگ آزمون های تافل و آیلتس و کارشناسی ارشد و دکترا.

– MHLE توسط وزارت بهداشت برگزار می شود. و نتایج آن مورد نیاز وزارت بهداشت است.

– MSRT توسط  وزارت علوم برگزار می شود. نتایج آن مورد تایید همه جا می باشد.

برای شرکت در هر آزمونی باید زبان خود را تقویت نماییم. آموزش زبان در 6 ماه می تواند در این باره مفید باشد.

 

 

17-تشابه بین آزمون MHLE و MSRT چیست؟

-از نظر سطخ و لول برگزاری تفاوتی ندارند.

-آزمون MSRT و MHLE بخش رایتینگ ندارد.

 

18- گرامر msrt با mhle مگه فرق داره؟

خیر. تفاوتی ندارد. عزیزم mhle سطح آزمونش خیلی با msrt فرق نداره. حداقل رفرنس و منبع گرامر آزمون MSRT مشخصه که بیشتر از جزوه چینی هست.
اما هر آزمونی ممکن است در هر دوره ای متفاوت طراحی شود. مثلا شما مرداد آزمون mhle بدهید و نمره شما 39 شود ولی در همان تاریخ با همان دانش زبان برای msrt نمره 51 را کسب کنید. و یا برعکس. آیا می دانید آزمون آیلتس (IELTS) چیست؟

بهترین کلاس خصوصی و معلم و موسسه زبان MHLE

19-منبع ریدینگ های MHLE چیست؟

معمولا برای ریدینگ آزمون از متن های مجلات تخصصی با ضریب تاثیر  (impact factor (IF)) بالا استفاده می شود. یعنی مقالاتی که ارچاع بالایی دارند. خلاصه مقالات رایگان در موتور جستجوی بسیار با کیفیت پاب مد (PUBMED) با موضوع پزشکی قابل دسترس می باشند.

اما لازم نیست برای موفقیت در آزمون تمرکز ویژه ای روی متن ژورنال ها داشته باشیم. همین که زبان را در حد متوسط بیاموزیم برای قبولی در آزمون کافی است ولی خیلی مهم است که در رشته خود با خواندن مقالات جدید به روز و با سواد و متفاوت بمانیم.

شاید خیلی ها به شوخی بگویند آیا  آمپول آموزش زبان انگلیسی داریم؟ اما واقعیت این است که با دوره سلام زبان شما انگار به قرض آموزش زبان انگلیسی دسترسی دارید.

 

20-تعداد سوالات و بخش های آزمون MHLE چگونه است؟

آزمون زبان انگلیسی MHLE شامل 100 سوال 4 گزینه ای بدون نمره منفی است است. در سطح آزمون استاندارد تافل می باشد.

 

21-بخش شنیداری MHLE 

-30 پرسش درک مطلب لیسنینگ با لهجه آمریکن است. در این بخش مکالماتی بین افراد مختلف صورت می گیرد و باید بعد از پخش هر مکالمه به پرسش های آن پاسخ دهید. خود شما می توانید زمان اجرا کردن مکالمات را مدیریت بفرمایید و با گوشی آن ها را خواهید شنید.  با گذراندن دوره سلام زبان یا داشتن سطح متوسط به راحتی به تست های شنیداری پاسخ خواهید داد. اگر سطح شنیداری خود را نمی دانید می توانید در آزمون تعیین سطح سایت سلام زبان شرکت نمایید. راهنمای آزمون تعیین سطح رایگان را در این باره مطالعه نمایید.

مهم است بدانید که صداهای لیسنینگ را فقط یکبار می توانید پخش کنید.

از فهرست سایت وارد بخش تعیین سطح شوید.

 

22-مدت زمان آزمون MHLE چقدر است؟

مدت زمان آزمون دست خودتون می باشد. در کل ۹۰ دقیقه وقت دارید.
آزمون کامپیوتری هست ولی می توانید به قسمت های مختلف آزمون مراجعه کنید. حتی ابتدا به بخش هایی که تسلط بیشتری دارید بپردازید.

دوران آموزش خود به سمت روش های عالی آموزشی بروید. اگر مسیر های اشتباهی مانند آموزش زبان به روش کدینگ را پیگیری نمایید نتیجه نمی گیرید.

 

23-بخش استراکچر آزمون MHLE

-40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان  است. قسمت استراکچر ۴۰ سوال هست که ۲۰ تای آن گرامر و ۲۰ سوال دیگر آن واژگان می باشد. با خواندن بخش 6 سطحی رایگان سلام زبان یا ترم 3 دوره های آموزشی سلام زبان به راحتی به این بخش پاسخ خواهید داد. نیازی به خواندن کتاب، منابع یا متن های دیگری نخواهید داشت. در سلام زبان آموزش زبان از صفر تا بی نهایت می باشد.

 

24- درک مطلب نوشتاری آزمون MHLE

قسمت درک مطلب دارای 30 سوال در 4 بخش است. که با متن آکادمیک، تخصصی، علمی و دانشگاهی درباره پزشکی است.

درباره اینکه چگونه درک مطلب انگلیسی خود را تقویت کنیم؟ روی سلام زبان توضیح داده شده.

 

25-بخش شینداری آزمون چگونه است؟

بخش لسنینگ MHLE  با گوشی هدفون هست که خود شما سوالات را تک تک اجرا می کنید. در کل آزمون MHLE استاندارد و با کیفیت بالا برگزار می شود. مهم است بدانید که بخش Listeening را خود شما در هر زمانی در طول آزمون می توانید اجرا کنید. اما فقط یک مرتبه قابل پخش است. فایل های لیسنینگ درباره مکالماتی بین دو یا چند نفر می باشد که لهجه آمریکایی دارند. دوره آموزشی سلام زبان با لهجه آمریکن می باشد. اگر چه با لهجه های بریتیش و کانادیی هم آشنا می شوید.

در کنار دوره سلام زبان علاوه بر مهارت های اصلی و فرعی زبان آموزش ترجمه زبان انگلیسی هم یاد می گیریم.

 

26-چگونه لیسنینگ خود را تقویت کنیم؟

با شرکت در دوره سلام زبان می توان در حدود دو ماه سریال بدون زیرنویس نگاه کرد. سریعتر از این زمان سراغ دارید؟

کلاس خصوصی زبان  بسلام زبان به تقویت شنیداری شما کمک خواهد کرد تا در زمان کوتاهی به نتیجه بزرگی برسید.

 

27-آیا آموزش زبان MHLE تضمینی است؟

هیچ موضوع غیر فیزیکی را نمی شود در واقع گارانتی کرد. اما اگر زبان را درست یاد بگیریم در هر آزمونی نتیجه خوبی می گیریم. قطعا این موضوع منطقی و تا حدی تضمینی است.

دوره آموزش تضمینی زبان انگلیسی سلام زبان باعث بهبود شنیداری شما در زمان بسیار کوتاهی خواهد شد.

بعید است حتی هوش مصنوعی هم بتواند دوره زبانی را با این سرعت و کیفیت طراحی و تهیه نماید.

 

28-خرید مدرک MHLE چگونه است؟

همچین جیزی ممکن نیست. بهترین راه این است که زبان را درست یاد بگیریم و در آزمون آسان زبان پزشکی شرکت کنیم.

 

29-فرق آزمون های داخلی و خارجی زبان انگلیسی چیست؟

آزمون های داخلی مثل
EPT
MHLE
MSRT
TOLIMO
UTET
UTEPT برای پذیرش در دانشگاه های ایرانی در مقطع آموزش عالی و دکترا  می باشد.

آزمون های بین المللی مثل تافل و آیلتس یا دولینگو برای فقط شرکت در دانشگاه های خارجی کاربرد ندارد. بیساری از انواع مهاجرت و یا پناهندگی نیز ممکن است نیاز به کسب نمره حداقلی در یک آزمون زبان داشته باشد. البته در دنیا بستگی به کشور مقصد و هدفی که دارید انواع و اقسام آزمون ها وجود دارد ولی در بیش از 90 درصد موارد آزمون آیلتس (International English Language Testing System) کافی می باشد.

فهرست آزمون های خارجی انگلیسی مثل
آزمون کمبریج و آزمون تستعداد تحصیلی GRE و YLE و غیره

می باشد. تقریبا اکثر این آزمون ها نا آشنا هستند.

 

30-یک ماهه میشه MHLE قبول شد؟؟؟

بله. ممکن است. یکی از ویژگی های مثبت کلاس های آموزش ززبان انگلیسی سلام زبان سرعت بالای آن است. اگر چه با استفاده از روش لایتنر نیز ممکن است در مدت کوتاهی برای آزمون و حداقل بخش لغت آماده شد.

کلاس خصوصی زبان آزمون MHLE نیز می تواند مفید باشد.

 

سخن پایانی

از همین جا به تمام افراد شاغل در خانواده درمانی کشور از نگهبان و آشپز عزیز تا وزیر وقت بهداشت. پرستار های گرامی و پزشکان و دارو ساز ها . ددندان پزشکان محترم و حتی نسخه پیچ ها و افراد اداری و درمانی و هر شخصی که فکرش را کنید ادای احترام می کنیم. ما در سلام زبان به شما قهرمانانمان افتخار می کنیم. دوره آموزش زبان انگلیسی با کیفیتی در انتظار شما است.

جامعه پزشکی نیاز به اطلاعات به روز دارد. مثلا آموزش زبان انگلیسی و واکسن گارداسیل به هم مربوط هستند. با خواندن مقالات انگلیسی می توانیم مراجعین را بهتر راهنمایی کنیم و تنها به شنیده ها اکتفا نکنیم.

 

اگر  ابهامی دارید خواندن مطلب چرا سلام زبان؟ آنلاین میشه زبان یاد گرفت؟ می تواند مفید باشد. یا ما در سلام زبان تماس بگیرید. شماره تماس موسسه زبان سلام زبان.